Forfatter Emne: Har I prøvet det?  (Læst 4204 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Har I prøvet det?
« Dato: September 22, 2008, 08:05:55 pm »
Har I nogensinde prøvet at blive overhalet udenom imens I kører i yderbanen på en motorvej? Det prøvede jeg den anden dag. Var sgu ved at skide i mit tøj da klovnen overhalede mig. Håber ikke at det var en herindefra :club: :brok:
« Senest Redigeret: September 23, 2008, 12:01:13 pm af Crackhead »

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Har I prøvet det?
« Svar #1 Dato: September 22, 2008, 08:10:56 pm »
har jeg sku aldrig.......   og kunne ikke finde på det selvt tror jeg....   måske hvis ham der ligger der ikke kører hvad man må og bare ligger der fordi han har lyst,,, dog kun hvis der er plads nok
nu med yamaha fz1 2008

Jens Bjørn

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Hvaffor noget rullegrus??
Re: Har I prøvet det?
« Svar #2 Dato: September 22, 2008, 09:46:52 pm »
Jeps , men det var af min far   :brok:
Nu med Flystøj

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Har I prøvet det?
« Svar #3 Dato: September 22, 2008, 09:48:33 pm »
af en mc betjent...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Har I prøvet det?
« Svar #4 Dato: September 22, 2008, 09:54:12 pm »
Jeg har kørt bag ved en, som gjorde det. Der var ikke engang noget plads, det var mellem den betonkant der er på helsingørmotorvejen, og så en stor SUV. Det er latterligt sindssygt. Det er sådan noget der giver "pæne" motorcyklister et dårligt ry.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Crackhead

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 228
    • MCG
Re: Har I prøvet det?
« Svar #5 Dato: September 22, 2008, 09:57:02 pm »
Jeg kørte 160, så jeg har i hvert fald ikke kørt for langsomt. Klovnen skulle fandme ha en stang i hjulet ved 200 km/t :club:

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Har I prøvet det?
« Svar #6 Dato: September 22, 2008, 11:40:11 pm »
Jeg kørte 160, så jeg har i hvert fald ikke kørt for langsomt. Klovnen skulle fandme ha en stang i hjulet ved 200 km/t :club:

Jeg synes du overreagerer.
Hvad med de bilister du selv overhalede med de 160; synes de mon du skulle ha´ en stang i hjulet  :innocent:
Hvis han kom forbi på din venstre side uden at skramme din cykel, så var der vel plads nok.
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

bumblebee

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 58
  • I Do It With Twins
Re: Har I prøvet det?
« Svar #7 Dato: September 22, 2008, 11:48:49 pm »
hvor og hvornår var det

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Har I prøvet det?
« Svar #8 Dato: September 23, 2008, 01:24:12 am »
Har I nogensinde prøvet at blive overhalet udenom imens I kører i yderbanen på en motorvej? Det prøvede jeg den anden dag. Var sgu ved at skide i mit tøj da klovnen overhalede mig. Håber ikke at det var en herindefra :club: :brok:

 :lmao: :lmao: :lmao: Det er faktisk lovligt !!! og sker ret ofte på de tyske motorveje ;-) .... vågn op ... hold på kaffekoppen ;)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Har I prøvet det?
« Svar #9 Dato: September 23, 2008, 01:25:25 am »
Jeg kørte 160, så jeg har i hvert fald ikke kørt for langsomt. Klovnen skulle fandme ha en stang i hjulet ved 200 km/t :club:

Livet begynder ved 200 ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Har I prøvet det?
« Svar #10 Dato: September 23, 2008, 01:36:04 am »
Har I nogensinde prøvet at blive overhalet udenom imens I kører i yderbanen på en motorvej? Det prøvede jeg den anden dag. Var sgu ved at skide i mit tøj da klovnen overhalede mig. Håber ikke at det var en herindefra :club: :brok:

 :lmao: :lmao: :lmao: Det er faktisk lovligt !!! og sker ret ofte på de tyske motorveje ;-) .... vågn op ... hold på kaffekoppen ;)

Hvorfor er det lovligt? En MC fylder i lovens forstand så meget som en bil, så derfor er der vel ikke plads til at overhale? Ligeledes er det ulovligt at køre 2 i een bane, så derfor må man vel heller ikke overhale i samme bane.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Har I prøvet det?
« Svar #11 Dato: September 23, 2008, 06:37:23 am »
har du prøvet at holde til højre så det ikke sker, du kan jo ikke ligge der og tøffe med 160 :hand:
der er sku da ikke noget der styrker egoèt mere end at hoppe 2 gear ned og lukke op så den søvnige fyr i varevognen ligger en dej i hans overalls. :innocent:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Har I prøvet det?
« Svar #12 Dato: September 23, 2008, 08:36:17 am »
Af en mcbetjent i fredags,  :police: blåt blink og sirene og jeg hverken så eller hørte ham før han passerede med en forskelshastighed på langt over 50 kmt!  :shock: jeg kørte måske 100 kmt selv!
Der er altså også nogen af de hvide der aspirerer til at komme med i statistikken!
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Har I prøvet det?
« Svar #13 Dato: September 23, 2008, 09:22:52 am »
Har prøvet at blive overhalet indenom i yderbanen da jeg kørte på min mc.. Lå faktisk med 130 km/t ( så ikke fordi jeg kørte langsomt ) Kan huske der lå noget flamingo tror jeg så jeg trak langt over til venstre i yderbanen… Og lige pludselig blev jeg overhalet tæt op af mig af en bimmer… Jeg tror jeg lettede fra sæddet… Faktisk lå der en bil i inderbanen… Så han pressede sig op imellem os… Ved Haslev…

Puha… Sindsyge stodder…

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Har I prøvet det?
« Svar #14 Dato: September 23, 2008, 09:29:37 am »
Kan faktisk slet ikke huske at være blevet overhalet i nyere tid  :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....