Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fagotter????????
It's not the size of the dog in the fight that matters, it's the size of the fight in the dog
tja der er jo nogen der har den størrelse
Citat fra: scar efter September 22, 2008, 10:18:37 pmtja der er jo nogen der har den størrelse ja men det er da i hvert fald ikke dig lille pus
Citat fra: claus 1000 exmc efter September 22, 2008, 10:30:04 pmCitat fra: scar efter September 22, 2008, 10:18:37 pmtja der er jo nogen der har den størrelse ja men det er da i hvert fald ikke dig lille pus
kunne tænke på et par andremen det er synd for luske...
Citat fra: blz efter September 23, 2008, 08:11:12 amkunne tænke på et par andremen det er synd for luske...Det behøver du skam ikke.. jeg er glad for at jeg passer på alle MC'ere . Fremfor jer lange skidesprællere der ser ud som om i kører pocketbikes hvis i sætter jer op på en rigtig racer
Citat fra: Luske efter September 23, 2008, 10:20:15 amCitat fra: blz efter September 23, 2008, 08:11:12 amkunne tænke på et par andremen det er synd for luske...Det behøver du skam ikke.. jeg er glad for at jeg passer på alle MC'ere . Fremfor jer lange skidesprællere der ser ud som om i kører pocketbikes hvis i sætter jer op på en rigtig racer ja... lidt unfair - jeg blev vildt meget mobbet af iben og tina de sagde at Sv'eren så for lave ud...gad godt se samjon eller nyg på en pocket bike
gad godt se samjon eller nyg på en pocket bike