Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: langemand efter Oktober 04, 2008, 03:38:33 pmhmm,,, der fik jeg det skuda lige dårligt..... proteindrik fik jeg til hver måltid på hospi Og I disse sparetider kan du selv regne ud hvor det kommer fra?
hmm,,, der fik jeg det skuda lige dårligt..... proteindrik fik jeg til hver måltid på hospi
Citat fra: Jesper Jensen efter Oktober 04, 2008, 07:43:18 pmCitat fra: langemand efter Oktober 04, 2008, 03:38:33 pmhmm,,, der fik jeg det skuda lige dårligt..... proteindrik fik jeg til hver måltid på hospi Og I disse sparetider kan du selv regne ud hvor det kommer fra?aa hvad er det nu man får for en spiller og en aflevering ??????
Officielt er det vist kun for at dække transportomkostnignerne Selve ydelsen er på frivillig basis.
Hvor helvede blev alle folk af??? Jeg så Simon og Roadpilot og Luske...
(ellers , må jeg ned på "Heidi's bier bar" efter arbejde og høre om der er nogen der har hængt den i deres garderobe )
Citat fra: Luske efter Oktober 06, 2008, 11:44:59 am(ellers , må jeg ned på "Heidi's bier bar" efter arbejde og høre om der er nogen der har hængt den i deres garderobe )Apropos Heidi's, så husk lige hende veninden....
Citat fra: SVea efter Oktober 06, 2008, 08:12:54 amHvor helvede blev alle folk af??? Jeg så Simon og Roadpilot og Luske...Hov hov.. hvad med Pramsi og Gazelle ? tæller de ikke ?iøvrigt.. Kan nogen fra Valby MC lige kigge i garderoben om der skulle hænge en sort og grå softshell jakke i garderoben ??(ellers , må jeg ned på "Heidi's bier bar" efter arbejde og høre om der er nogen der har hængt den i deres garderobe )
Citat fra: Luske efter Oktober 06, 2008, 11:44:59 amCitat fra: SVea efter Oktober 06, 2008, 08:12:54 amHvor helvede blev alle folk af??? Jeg så Simon og Roadpilot og Luske...Hov hov.. hvad med Pramsi og Gazelle ? tæller de ikke ?iøvrigt.. Kan nogen fra Valby MC lige kigge i garderoben om der skulle hænge en sort og grå softshell jakke i garderoben ??(ellers , må jeg ned på "Heidi's bier bar" efter arbejde og høre om der er nogen der har hængt den i deres garderobe )Fandt din jakke i klubben, så du bare komme forbi og hente den! Der er folk der i morgen hvis det passer?