Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hep.. Niller og Hønse kommer også (de ved det bare ikke endnu.. men det sørger SVea og jeg for..)
Skal desværre arbejde ;( ville ellers gerne
altså hvis vi kan få varm mælk i baren
Citat fra: Banditten efter Oktober 03, 2008, 12:13:10 am altså hvis vi kan få varm mælk i baren Jeg har en glimrende tap-hane. Hvis du hiver et par gange (med begge hænder) kommer der lidt kernemælk ud
Citat fra: Luske efter Oktober 02, 2008, 08:35:29 pmHep.. Niller og Hønse kommer også (de ved det bare ikke endnu.. men det sørger SVea og jeg for..)Jamen så kommer jeg åbenbart også. Jeg giver øl til alle svriddere der dukker op Bare de selv betaler for dem
Citat fra: NielSV650 efter Oktober 03, 2008, 12:18:46 amCitat fra: Banditten efter Oktober 03, 2008, 12:13:10 am altså hvis vi kan få varm mælk i baren Jeg har en glimrende tap-hane. Hvis du hiver et par gange (med begge hænder) kommer der lidt kernemælk ud Spasser Niller Det er ikke mælk sgu da, det er proteindrik
hmm,,, der fik jeg det skuda lige dårligt..... proteindrik fik jeg til hver måltid på hospi
Citat fra: langemand efter Oktober 04, 2008, 03:38:33 pmhmm,,, der fik jeg det skuda lige dårligt..... proteindrik fik jeg til hver måltid på hospi Og I disse sparetider kan du selv regne ud hvor det kommer fra?