"min dragt er alt for stor til mig."
"og gider ikke have støvler på men istedet mine kondisko"
Til alle dem der har dragter der ikke passer, men nu var det lige Majse der skrev det.
En for stor dragt er bedre end ingen dragt. Men hvis man ryger ned, glider knæ og hofte puder til side, så man slider dragten hvor den er tyndest og derved kommer ind til ens eget "læder" hurtigere end ved puderne.
Derfor få en dragt der passer, og hvor beskyttelsen sidder rigtigt.
Støvler er ligeså vigtige, man får nogle voldsomme vrid ved mødet med asfalt.
Jeg kurrede kun 20 meter på min dragt før knæ beskytteren var slidt igennem. Og plastikken i min støvle var slået i stykker.
Jeg var meget glad for min dragt, da jeg slap men blå mærker, let forstuvet fod og hudafskrabning i 2-krone størrelse på knæ.
Vil som indskudt bemærkning sige at det ikke altid er let at finde en dragt der passer. Jeg var i alle Frank Tomas modellerne de havde, men ingen af dem passede.
Jeg må jo være lettere deform!!
Jeg syntes det er godt at dette emne bringes op engang imellem da det er for dumt at køre uden beskyttelse (der kan fyres mange dumme kommentare af til den sætning
).
Og en kort smuttur er ingen undskyldning for manglende dragt, det er ens "mod"-trafikanter der er utilregnelige.
Så fik jeg vist sagt hvad jeg ville, Men skal nok komme med kommentarer og løftede pegefingre hvis jeg møder jer uden dragt osv. Jeg kan ikke lade være.