Forfatter Emne: vil lige dele en lille oplevelse med jer andra  (Læst 1109 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

poffy

• Søndagskører
  • **
  • sådan vil jeg ikk lære at flyve !!
vil lige dele en lille oplevelse med jer andra
« Dato: September 11, 2008, 08:04:17 pm »
jeg skulle så ha mit svin til 6000 service i dag så stiller mit svin ved carstensmc og går ud på mit arbejde ca en 4 - 5 km en go lille gå tur nå men da jeg så skal hente svinet efter arbejde er der ingen fra arbejde der skal den vej jeg skal øv øv :undecided: så tager hjelmen i hånden og mc jakken på og begynder min gå tur grr men da jeg er nået halvejs kommer den en mc forbi mig lige inden et kryds og han holder ind ved fodgænger fælted og vinker mig hen til ham hvor på han spør mig hvor jeg skal hend (jamen jeg skal ud til carstensmc og hente min mc) jamen skal jeg ikk give dig et lift) (jo tak) han skulle ikk selv der ud så fik bare et lift der ud  :respekt: sys suk det er og stil og smilte extra meget på jeg kørte hjem på mit ny serviceret svin...

sys bare lige jeg ville dele dette med jer andre mc´sivilister er bare flinke mennesker men en fælles intraresse (fakta)

rigtig og aften til jer alle :orkester:
Stavefejl og ,. fejl kan forkomme da jeg er orblind men skriv lige vis det er helt uforståligt

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: vil lige dele en lille oplevelse med jer andra
« Svar #1 Dato: September 11, 2008, 08:07:32 pm »
Det er sgu god stil  :respekt:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

BrianOlsen

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: September 11, 2008, 08:09:30 pm »
SÅDAN! Det er bare sådan det skal være... Super fedt at han gider at køære med dig  :respekt:

Henning_F

• Roadracer
« Svar #3 Dato: September 11, 2008, 08:34:13 pm »
Totalt cool!  :D Det er sådan det skal være.  :afro:

Jeg havde en lignende oplevelse forleden, blot med modsat rolle. Jeg var og tørre lidt på motorvejen efter at have ramt en ordentlig regnbye, da jeg spotter en motorcyklist, som kommer trækkende med sin kværn ude i nødsporet. Jeg holder ind og får snakket med ham.

Han har brug for en tændrørsnøgle hvilket jeg også har på cyklen, men desværre ikke i den rigtige størrelse. Vi snakker lidt og han siger så at jeg er den første ud af de mange forbipasserende motorcyklister, som rent faktisk holdt ind og ville hjælpe.

Han spurgte endda om jeg han skyldte noget for ulejligheden... "Næh ikke andet end du selv gør det samme hvis du ser en anden MC'ist i nød" svarede jeg.  :)

Jeg troede faktisk det var en del af det at køre MC, at man også hjælper sin med-MC'ister når de er i nød...  :huh:
SV650N ABS K8

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #4 Dato: September 12, 2008, 06:42:14 am »
lidt det samme som da jeg kørte cykelløb alle hjælper alle, afleverede en slange til fyr der var 25 km hjemmefra og gav ham mit tlfnr. så han kunne ringe og aftale hvor han kunne aflevere en anden. (han ringede aldrig :twisted:)
jeg hjælper dog stadig folk i nød, men forventer ikke noget den anden vej.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr