Både mine sommer og vinterhandsker er gået i stykker.Hvad skal jeg købe? Hvad er jeres erfarringer med thansen produkterne?Er det bedre at købe billigt og skifte oftere?
Jeg købte et par Shoei vinterhandsker i 1999 (pris 599,-), som jeg har brugt til MC kørsel hele sæsonen til og med 2004, og herefter kun i de tidligt/sent i sæsonen. Desuden har jeg brugt dem til skiløb en del gange. De er stadig hele i alle syninger og for, og fatisk slet ikke slidte at se på. De mangler dog sikkerhedsindlæg, men er lavet af noget slidstærkt tekstil.
Derimod købte jeg i 2005 et par sommerhandsker af mærket safety1st hos det nu hedengangne firma mc-online.dk, som kostede 499,- De er fremstillet i kængurolæder og med alle tænkelige sikkerhedsindlæg af carbon og lign., men begyndte at "skride" i syningerne allerede efter een sæson! Dem har jeg skiftet ud med et par Held Akira som sidder bedre og føles meget bedre i kvaliteten.
Der er ingen tvivl om at jeg fremover vil betale lidt mere for at få noget der holder. Alverdens sikkerhedsindlæg betyder ikke noget, hvis handsken går op i syningen og flyver af hånden
Jeg kender ikke til T-hansen's udvalg af handsker, men hvad MC-udstyr angår, er de er da begyndt med at sælge både noget billigt lort, og nogle varer af fornuftig kvalitet til fornuftige priser.