Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hmm.... jeg har for nogle år siden siddet i Assen og savlet over GP racernes lyd. og svoret at jeg en dag må eje en V5 maskine, når de kommer på gaden.. Den her, lyder lidt derhen af.. genialt..
Citat fra: Luske efter September 10, 2008, 10:27:47 amhmm.... jeg har for nogle år siden siddet i Assen og savlet over GP racernes lyd. og svoret at jeg en dag må eje en V5 maskine, når de kommer på gaden.. Den her, lyder lidt derhen af.. genialt.. Stik øret hen i nærheden af en (det gør ondt det her ) Honda VFR, fra 1986 og frem.De har kørt med 270°- 180°- 90°- 180°. siden :Det har Yamaha så været 22 år om at komme frem til Så hop du ud af skabet og køb en Honda Luske
Den ser sku godt ud syns jeg... Potterne passer bare ikke så godt til den, og bagenden er lidt høj/ stejl syns jeg. Men super fed front
Honda er rigtig godt.. det er kram og kvalitet.. de er desværre bare alt for kedelige ( læs: "pigecykel" )Det er en V5 jeg vil have ikke en bovlam lille viffer..