Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har overvejet at få skrevet Iron Maiden på armen, sjovt nok, fordi jeg er iron maiden fan. Men jeg er en lille splejs, så det ville ik være så sjovt
Citat fra: pingo efter September 04, 2008, 07:07:12 pmJeg har overvejet at få skrevet Iron Maiden på armen, sjovt nok, fordi jeg er iron maiden fan. Men jeg er en lille splejs, så det ville ik være så sjovt det har intet med krops bygning - men personlig udsmykning - jeg har valgt noget neutralt pga. arbejds brance...jeg er selv rimelig tynd
Hvad koster sådan en
Jeg har et røv-gevir
Citat fra: SVea "Bored and extremely dangerous" efter September 09, 2008, 10:22:17 amJeg har et røv-gevirOkaj, jeg forstår havd det drejer sig om, men jeg fik altså lige et par sekunder af nogle helt absurde mentale billeder.... Tak for det SVea
Jeg har et røv-gevir, men det skal jeg nok skåne jer for at fremvise Men er der ikke nogle af jer, som kan anbefale virkelig dygtige tattovører?? Jeg synes i hvert fald at 4500 kr for 5 timers arbejde er en virkelig god pris