Hej
I fredags rendte en hund lige ud foran mig der kom kører på SVinet ad motorvejen. Og heldigvis ikke med mere end 120 km/t. Resultatet blev at jeg styrtede og kurede/tumlede et stykke hen af motorvejen og SVinet også tumlede noget rundt. Til alt held så nåede den lastbil jeg netop havde passeret at bremse og køre på tværs af sporene og lukke af for trafikken.
Efter en tur på sygehuset blev jeg udskrevet med kun nogle hudafskrabninger, forstuvede hænder og arme samt tryggede ribben i højere side af brystkassen.
Det var sku en skræmmende oplevelse og hunden blev delt i 2. Desværre var den ikke mærket så man ikke kunde finde frem til den retmæssige ejer. Hvilket også betyder det er min forsikring der skal tage skraldet. Men det er vel også en lille pris at betale.
Jeg kan sige at jeg aldrig nogensinde igen tager en tur i cowboybukser, T-shirt da der ikke er nogen tvivl om hvad dragt og hjelm gjorde i den situation.
SVínet blev totalskadet og det er jeg sku lidt træt af da jeg kun havde haft den i 3 måneder og nu skal til at skændes med forsikringen om hvad den er værd ift. udstyr med videre.
Wings