Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ej for helvede da også - jeg er i Jylland til bryllup den dag... Nick - du må tage styringen på projektet
Citat fra: skurkenfradallas efter September 18, 2008, 02:58:13 pmEj for helvede da også - jeg er i Jylland til bryllup den dag... Nick - du må tage styringen på projektet Det har jeg ikke tid til at vente på Så d.26/9 klokken 20.30 indtager et antal SVRiders og supportere Biograf kanten i Faxe.Den er sprit ny, har 169 pladser, Dolby Digital SRD lyd, og kan absolut anbefales Hvem vil med ?
Citat fra: B2 efter September 18, 2008, 09:39:31 pmCitat fra: skurkenfradallas efter September 18, 2008, 02:58:13 pmEj for helvede da også - jeg er i Jylland til bryllup den dag... Nick - du må tage styringen på projektet Det har jeg ikke tid til at vente på Så d.26/9 klokken 20.30 indtager et antal SVRiders og supportere Biograf kanten i Faxe.Den er sprit ny, har 169 pladser, Dolby Digital SRD lyd, og kan absolut anbefales Hvem vil med ?WTF???? Faxe????