Forfatter Emne: til bakkelukningen  (Læst 6524 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
til bakkelukningen
« Dato: September 01, 2008, 10:34:20 am »
så en helvedes masse brølere.....kanon tur....var tilbage i skanderborg 00.30.

Hvem var alle med??
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Syess

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 117
Re: til bakkelukningen
« Svar #1 Dato: September 01, 2008, 10:56:10 am »
Jeg var med ;) stod på stranvejen og kikkede

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: til bakkelukningen
« Svar #2 Dato: September 01, 2008, 10:59:07 am »
jeg var  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: til bakkelukningen
« Svar #3 Dato: September 01, 2008, 11:31:01 am »
Jeg var også.... Sammen med Nick, AmagerDK og NielSV650

Jeg mødte også Freddy SilVer, Frank, Flemming, Jannik og Nicks far... Og talte i telefon med SVea...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: til bakkelukningen
« Svar #4 Dato: September 01, 2008, 11:53:11 am »
Jeg kørte med de andre rødder nede fra Jannick
Drengerøve har ingen alder!!

El Bola

  • Gæst
Re: til bakkelukningen
« Svar #5 Dato: September 01, 2008, 12:25:22 pm »
var der sgu også

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: til bakkelukningen
« Svar #6 Dato: September 01, 2008, 12:40:47 pm »
jeps også mig sammen med Bach og fem andre fra klubben ( morgenhård) og mødte .... uha mange  :D
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: til bakkelukningen
« Svar #7 Dato: September 01, 2008, 01:04:01 pm »
Hep, jeg var der også med bla. lucky13 og schmidt og mødte da.... flere/mange af Jer :P
Havde ikke fået kigget med her, så vidste ik helt hvem jeg skulle kigge efter  :oops: men er sikker på at jeg bla. så ryggen af Jannik lige efter stationen ved Bakken, vi havde nemlig et par pit-stop på vejen men dem er der indtil videre nogen der selv må fortælle om  :lol: :lol: :lol: :lmao:

Brown og jeg så ellers en bronze farvet, nøgen, SV1000 på Nørreborgade med en 2i1 udstødning og up-side down på!! Er det en herinde fra :?: :?:
Jeg kunne nemlig godt lide at høre hvordan dæmperen klarer det, da jeg har kørt med 2i1 på TL´eren i 8år og det har altså kostet noget uld og nogle dæmpere... og nogle ørepropper :mrgreen: :twisted::

Ud over det, så var det da fedt at det var på en søndag (og med godt vejr), nåede da både at køre tur, "grille", holde pit-stop x 2 :lol: og 2 timer på N.bronx inden Bakken... og blive stoppet :roll:
« Senest Redigeret: September 01, 2008, 01:20:53 pm af Hønse »
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Re: til bakkelukningen
« Svar #8 Dato: September 01, 2008, 02:02:26 pm »
vi havde nemlig et par pit-stop på vejen men dem er der indtil videre nogen der selv må fortælle om  :lol: :lol: :lol: :lmao:

... og blive stoppet :roll:

Kan vi få nogle saftige detaljer??
Drengerøve har ingen alder!!

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: til bakkelukningen
« Svar #9 Dato: September 01, 2008, 02:33:55 pm »
Jeg holdte med MC'en lige efter S-togs broen, der hvor alle motorcyklerne svinger til højre og køre op forbi Nørrebro Centeret. Kørte ikke med ud på Bakken i år. Dejligt at se så mange buldre af sted.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Re: til bakkelukningen
« Svar #10 Dato: September 01, 2008, 06:04:01 pm »
Jeg var der også ,og jeg så hønse på baghjul på strandvejen, tror jeg.

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: til bakkelukningen
« Svar #11 Dato: September 02, 2008, 12:58:13 am »
HC og jeg var der vist også.. Vi mødte Hønse og crew, Jannik, Freddy, SilVer, Niller, Bach, Mutti, Bageren og så nikkede jeg til Ole S på Bakken. Og så så jeg også en masse jeg ikke kendte  :wink:

vi havde nemlig et par pit-stop på vejen men dem er der indtil videre nogen der selv må fortælle om  :lol: :lol: :lol: :lmao:

... og blive stoppet :roll:

Kan vi få nogle saftige detaljer??

Ja, nu siger du godt nok saftige detaljer  :wink: Tror mere det var en tørstig cykel. Det er i hvert fald mit bedste gæt, ud fra billeder på fjæsbog  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: til bakkelukningen
« Svar #12 Dato: September 02, 2008, 07:21:01 am »
HC og jeg var der vist også.. Vi mødte Hønse og crew, Jannik, Freddy, SilVer, Niller, Bach, Mutti, Bageren og så nikkede jeg til Ole S på Bakken. Og så så jeg også en masse jeg ikke kendte  :wink:

vi havde nemlig et par pit-stop på vejen men dem er der indtil videre nogen der selv må fortælle om  :lol: :lol: :lol: :lmao:

... og blive stoppet :roll:

Kan vi få nogle saftige detaljer??

Ja, nu siger du godt nok saftige detaljer  :wink: Tror mere det var en tørstig cykel. Det er i hvert fald mit bedste gæt, ud fra billeder på fjæsbog  :wink:

Damn du vil end ikke kendes ved mig. Nå altid noget at du så krammer på fremmede
 :mrgreen:

SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: til bakkelukningen
« Svar #13 Dato: September 02, 2008, 02:51:11 pm »
Jeg stod ved strandvejen/Maglevænget og kiggede, for jeg var hjemme hos de gamle den dag.. Så min far og jeg stod og kiggede, og jeg måtte opgive at holde styr på hvor mange SVer jeg talte. Men jeg fik set nogle, som jeg ku genkende herindefra. Men jeg ka sgu ik lige sætte navn på, der var jo så mange.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: til bakkelukningen
« Svar #14 Dato: September 02, 2008, 10:03:16 pm »
HC og jeg var der vist også.. Vi mødte Hønse og crew, Jannik, Freddy, SilVer, Niller, Bach, Mutti, Bageren og så nikkede jeg til Ole S på Bakken. Og så så jeg også en masse jeg ikke kendte  :wink:

vi havde nemlig et par pit-stop på vejen men dem er der indtil videre nogen der selv må fortælle om  :lol: :lol: :lol: :lmao:

... og blive stoppet :roll:

Kan vi få nogle saftige detaljer??

Ja, nu siger du godt nok saftige detaljer  :wink: Tror mere det var en tørstig cykel. Det er i hvert fald mit bedste gæt, ud fra billeder på fjæsbog  :wink:

Damn du vil end ikke kendes ved mig. Nå altid noget at du så krammer på fremmede
 :mrgreen:



Jo naturligvis mødte jeg dig, jeg ville bare ikke sætte dit navn med the common people jeg mødte  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"