Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
så endelig,,,, blev løsladt..... sku mange dage uden net...... de fik det aldrig op at køre..nu skal jeg bare træne lidt og så have de sidste smerter væk så man ikke skal ligge for meget ned og pive
Citat fra: langemand efter September 12, 2008, 04:22:09 pmså endelig,,,, blev løsladt..... sku mange dage uden net...... de fik det aldrig op at køre..nu skal jeg bare træne lidt og så have de sidste smerter væk så man ikke skal ligge for meget ned og piveVelkommen hjem Lange.Har du fået hjemmesygeplejeske med dig, eller skal SVea komme forbi og udføre hendes speciale ?
Citat fra: Flemming L efter September 12, 2008, 05:31:46 pmCitat fra: langemand efter September 12, 2008, 04:22:09 pmså endelig,,,, blev løsladt..... sku mange dage uden net...... de fik det aldrig op at køre..nu skal jeg bare træne lidt og så have de sidste smerter væk så man ikke skal ligge for meget ned og piveVelkommen hjem Lange.Har du fået hjemmesygeplejeske med dig, eller skal SVea komme forbi og udføre hendes speciale ? Michael er så langt ude for terapeutisk rækkevidde, at al min viden og store omsorg ville være spildt på ham. Og hvad har han nogensinde gjort for mig måske. Da jeg sendte ham en sms, og bad ham skide i sengen, så mine kollegaer på Hillerød kunne få lidt at lave, ja så nægtede han fandme Men velkommen hjem trods alt
Velkommen tilbage på benene. Heldigt det ikke gik værre for sig Hvor meget træning skal der til før du kan sidde på kværnen igen?