Forfatter Emne: MC-tyv høster som han har sået... (Ulykke)  (Læst 3445 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
MC-tyv høster som han har sået... (Ulykke)
« Dato: August 28, 2008, 11:34:07 am »
Sådan en idiot... Har svært ved at have medlidenhed med sådan en klaptorsk  :?

Fra eb.dk

Motorcyklist i yderste livsfare
Yngre mandlig motorcyklist i yderste livsfare efter hasarderet, hensynsløs kørsel gennem Århus

En yngre mandlig motorcyklist er i disse minutter i yderste livsfare efter en selvforskyldt ulykke i Århus midtby kort efter klokken 7 i morges.

Manden, der endnu ikke er identificeret, kørte ad Randersvej mod Århus midtby på en motorcykel, der blev stjålet i nat.

- Vidner har fortalt, at han kørte meget hasarderet. Han kørte med meget høj hastighed og kørte gentagne gange over for rødt lys. Han bar ikke styrthjelm, siger vagtchef ved Østjyllands Politi, Per Bennekov, til ekstrabladet.dk.

Ramte personbil
Da den den hensynsløse motorcyklist havde nået det centrale Århus, gik det til sidst galt. I krydset Nørre Boulevard/Nørrebrogade kørte han endnu en gang over for rødt og ramte en personbil, hvorved han blev kastet af motorcyklen. Føreren af personbilen slap heldigvis uskadt fra mødet med den vanvidskøreren.

Pårørende skal identificere tilskadekomne
Politiet blev først involveret i sagen, efter at motorcyklistens vanvidsfærd var endt med kollisionen med personbilen. Der er ingen indikationer på, at motorcyklisten blev forfulgt, og der er angiveligt tale om ren og skær hensynsløshed i trafikken.

- Vi har endnu ikke identificeret manden. Han havde personlige papirer, så vi har en god formodning om, hvem han er, men vi afventer, at pårørende skal fastslå mandens identitet, siger Per Bennekov til ekstrabladet.dk.

Læs:

http://ekstrabladet.dk/112/article1049167.ece

og

http://www.bt.dk/article/20080828/nyheder/80828012/

og

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=93464
« Senest Redigeret: August 28, 2008, 11:36:22 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: MC-tyv høster som han har sået... (Ulykke)
« Svar #1 Dato: August 28, 2008, 11:40:36 am »
mine tanker går til den efterladte... håber han havde kasko forsikring på den..

LB

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 28, 2008, 11:51:16 am »
Hold da kæft en jubel-idiot. De eneste man tænker i den her sammenhæng, er ham der har fået MCen stjålet; også den stakkel der kørte bilen, som blev påkørt. Det kan godt være bilisten ikke kom noget til, men han har sandsynligvis fået et kæmpe chok...
« Senest Redigeret: August 28, 2008, 12:39:25 pm af LB »

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #3 Dato: August 28, 2008, 11:59:17 am »
så er der retfærdighed til i den her verden alligevel... :twisted:

bare en skam sådan en mand har en familie og det er jo den der kommer til at hænge på regningen..
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #4 Dato: August 28, 2008, 12:17:49 pm »
 :?
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 28, 2008, 12:31:48 pm »
... det er jo den der kommer til at hænge på regningen.

Arh... Sku' vi nu ikke lige! I det omfang at han kan værge for sig selv (er over 18 og noglelunde i stand til at klare sig selv) så kan man ikke gøre hans familie eller andre ansvarlige for de tåbelige ting han foretager sig... Heldigvis da!

Det er kun sådan noget ballade man laver når man er under 18 som ryger på den regning  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #6 Dato: August 28, 2008, 12:38:12 pm »
så er der retfærdighed til i den her verden alligevel... :twisted:

X 2
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #7 Dato: August 28, 2008, 12:42:03 pm »
mine tanker går til den efterladte... håber han havde kasko forsikring på den..
X2...
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #8 Dato: August 28, 2008, 12:55:45 pm »

Arh... Sku' vi nu ikke lige! I det omfang at han kan værge for sig selv (er over 18 og noglelunde i stand til at klare sig selv) så kan man ikke gøre hans familie eller andre ansvarlige for de tåbelige ting han foretager sig... Heldigvis da!

Det er kun sådan noget ballade man laver når man er under 18 som ryger på den regning  :wink:

nej nej jeg drager heller ikke hans familie ansvarlig for hvad han har lavet...

men er du klar over hvor dyr en begravelse den er nu til dags... jeg mener med alt deres miljø afgifter og jeg ved ikke hvad  :twisted:

det er da synd for dem at de skal bære den udgift...

men jeg håber da ham der ejede cyklen, havde tænkt på at skifte den ud men en anden alligevel..

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #9 Dato: August 28, 2008, 01:40:05 pm »

nej nej jeg drager heller ikke hans familie ansvarlig for hvad han har lavet...

men er du klar over hvor dyr en begravelse den er nu til dags... jeg mener med alt deres miljø afgifter og jeg ved ikke hvad  :twisted:

det er da synd for dem at de skal bære den udgift...

men jeg håber da ham der ejede cyklen, havde tænkt på at skifte den ud men en anden alligevel..

Ha ha ha, nå ja - det er en anden sag!!! True that!!!

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: August 28, 2008, 03:07:33 pm »
Begravelse? Han er da stadig i live, så vidt jeg kan læse... det ville trods alt være en grum straf
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: August 28, 2008, 03:13:01 pm »
Begravelse? Han er da stadig i live, så vidt jeg kan læse... det ville trods alt være en grum straf

X2  :mrgreen: :mrgreen:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

jesper

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: August 28, 2008, 04:03:34 pm »
Sådan en idiot... Har svært ved at have medlidenhed med sådan en klaptorsk  :?

Fra eb.dk

Motorcyklist i yderste livsfare
Yngre mandlig motorcyklist i yderste livsfare efter hasarderet, hensynsløs kørsel gennem Århus

En yngre mandlig motorcyklist er i disse minutter i yderste livsfare efter en selvforskyldt ulykke i Århus midtby kort efter klokken 7 i morges.

Manden, der endnu ikke er identificeret, kørte ad Randersvej mod Århus midtby på en motorcykel, der blev stjålet i nat.

- Vidner har fortalt, at han kørte meget hasarderet. Han kørte med meget høj hastighed og kørte gentagne gange over for rødt lys. Han bar ikke styrthjelm, siger vagtchef ved Østjyllands Politi, Per Bennekov, til ekstrabladet.dk.

Ramte personbil
Da den den hensynsløse motorcyklist havde nået det centrale Århus, gik det til sidst galt. I krydset Nørre Boulevard/Nørrebrogade kørte han endnu en gang over for rødt og ramte en personbil, hvorved han blev kastet af motorcyklen. Føreren af personbilen slap heldigvis uskadt fra mødet med den vanvidskøreren.

Pårørende skal identificere tilskadekomne
Politiet blev først involveret i sagen, efter at motorcyklistens vanvidsfærd var endt med kollisionen med personbilen. Der er ingen indikationer på, at motorcyklisten blev forfulgt, og der er angiveligt tale om ren og skær hensynsløshed i trafikken.

- Vi har endnu ikke identificeret manden. Han havde personlige papirer, så vi har en god formodning om, hvem han er, men vi afventer, at pårørende skal fastslå mandens identitet, siger Per Bennekov til ekstrabladet.dk.

Læs:

http://ekstrabladet.dk/112/article1049167.ece

og

http://www.bt.dk/article/20080828/nyheder/80828012/

og

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=93464

Ja og så uden hjelm. Og køre sådan på en maskine han ikke kender.. Klaphat :thumbsdown:
SV 1000s K3 sølv Xenon 6000K

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #13 Dato: August 28, 2008, 05:03:30 pm »

jeg ser ikke det store problem i det  :twisted:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #14 Dato: August 29, 2008, 06:32:05 am »
hvorfor kalder de ham mclist, :rolleyes: så vidt jeg kan se er han kun en gemen tyv der har sjålet et køretøj han åbenbart ikke havde den nødvendige respekt for. :whipped:
han stjæler nok kun biler fremover hvis han klarer den.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr