et lille opråb her
jeg var ude for noget meget skummelt idag
der sker det at jeg kommer kørende ad hovedvejen fra københavn og da jeg holder stille ved et lyskryds ser jeg at der sidder 3 personer og ser meget skummelt på min mc, derfor gør jeg det at da det bliver grønt så gasser jeg op og kører hurtigt væk, jeg kører så ind på en tankstation nemlig F24 den ved hovedvejen og tanker op og mere tænkte jeg ikke over det, da jeg så er henne ved mine forældre og er ifærd med at låse cyklen hører jeg en bil komme kørende langsomt frem og jeg kigger bagud for at se og pludselig ser jeg at det er de samme 3 personer,
til at starte med har de ikke kunne se mig da min cykel er parkeret bag nogle biler og samtidig sad jeg også lidt på skrå for at låse cyklen så det var imellem bilerne at jeg fik øje på dem og de så også mig da jeg vendte mig om.
der skker så det at de begynder hurtigt at køre væk og jeg ser dem dreje rundt om bygningen og derefter var de væk..
jeg ved ikke hvad i syntes men det var meget skummelt, det kunne godt se ud som om de var interesseret i at få fat i den
nå men til gengæld så jeg hvilken bil de havde og hvem der sad inde i den
vi snakker om en rover af denne model og den var i den traditionelle engelske grønne rover farve
det var 3 udlændinge og de lignede noget der var en joke.