Det ser ud til at have været en kanon tur. Vi snakkede om at gøre det, men det blev kun derved. Hvad er det for noget oppakningsgrej du har brugt ?? Hvordan med bagagenbære eller ligende?? Jeg kunne godt bruge lidt info om du så jeg kunne blive klar til næste år.
Wings
Vi har ikke brugt det helt store grej. Vi har købt sportstourer-tasker i Enghave, men jeg ved der er flere herinde fra der har købt nogen tilsvarende i T. Hansen og Tyskland. Sørg for at spænde dem 3-5 cm op over udstødningen, vores smeltede lidt indeni, da de kom for tæt på udstødningen. Vores tasker er omkring 20L stykket, så det kræver at man kan begrænse sig - men I har jo også MC-tøj på det meste af tiden. Så har vi købt en tanktaske, den er vel omkring 10L, vil jeg gætte på. På bagagebæret, som vi købt fra renntec havde vi telt og liggeunderlag. Bagagebæret er dimensioneret til 2½ kg, men vi har i hvert fald haft mindst 5-8 kg på. Derudover har vi haft Wonder-web under taskerne, så de ikke ridsede...
jeg skal så også sige at vi er gået helt amok i Friluftsland, så vi har købt virkelig lette ting, derfor har vi nok max haft 20-25 kg med på cyklen, hvilket har været supergodt.... Det kan i hvert fald anbefales at købe et lækkert telt, som er let at håndtere, det går det lidt mere overskueligt. Vi brugte vel 5-10 minutter på at sætte telt op og tage det ned - vildt fedt.