Forfatter Emne: blitzet  (Læst 4584 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pingo

• Sandt SVin
Re: blitzet
« Svar #15 Dato: August 27, 2008, 09:21:14 pm »
er man hurtig kan man lige nå at ramme fotovognen med en medbragt brosten der passer til huen :twisted:

..man kan også bare tage sin straf!
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 27, 2008, 10:57:47 pm »
Kunne da godt være man skulle til at køre med hjelmhuen fast...
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #17 Dato: August 27, 2008, 11:24:45 pm »
er man hurtig kan man lige nå at ramme fotovognen med en medbragt brosten der passer til huen :twisted:

Ahh.. du er en af dem der selv ringer til politiet og beder om et girokort hvergang du kører for stærkt? For det er vel lige slemt om man bliver opdaget eller ej.
SV1000S K6 - blå.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #18 Dato: August 28, 2008, 06:45:27 am »
ang. brostenen så var det mere ment som tilbehør til huen, hvis man ligner en BZèr kan man lige så godt være udrustet som en. :mrgreen:
det var nu ment som en joke, sorry Pingo den fløj vist lige forbi dig :wink:
 og ja, man kan selvfølgelig bare lade være med at køre for stærkt (der hvor de står).
er blevet taget 1 gang på 19 år så det er sku stadigt billigt( hvis man regner pr km) :hand:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #19 Dato: August 28, 2008, 10:52:17 am »
hmm... brosten , det kan da kun være til dem som kører old schooll!! Er moderne BZ'ere ikke gået over til molotov cocktail  :lol: Hvis man vælger at overskride hastigheden så meget at man nærmer sig klip grænsen, så er det en selvvalgt risiko!! -men for F..... hvor et det svært at holde den på 50 ind ad jagtvej når man kommer fra Østerbrogade...

-Surt med et klip det er det...
kilosvin med div udstyr...

LB

• Gæst
« Svar #20 Dato: August 28, 2008, 11:55:57 am »
hmm... brosten , det kan da kun være til dem som kører old schooll!! Er moderne BZ'ere ikke gået over til molotov cocktail  :lol: Hvis man vælger at overskride hastigheden så meget at man nærmer sig klip grænsen, så er det en selvvalgt risiko!! -men for F..... hvor et det svært at holde den på 50 ind ad jagtvej når man kommer fra Østerbrogade...

-Surt med et klip det er det...

Jeg tør godt garantere at det endnu svære, hvis man kører fra Lyngbyvejen over Jagtvej mod Østerbrogade - så kunne kan ligeså godt gå fremfor at køre 50...

pingo

• Sandt SVin
« Svar #21 Dato: August 28, 2008, 10:03:12 pm »

Ahh.. du er en af dem der selv ringer til politiet og beder om et girokort hvergang du kører for stærkt? For det er vel lige slemt om man bliver opdaget eller ej.

Nej, men det er spillets regler. Der er, så vidt jeg kan se, ikke andet i den her post end "åh, det er synd for mig", og så løber vi lynhurtigt over i hvordan man kan gemme sig på billederne. Hvis man vælger at køre for stærkt, må man tage sin straf.

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #22 Dato: August 29, 2008, 12:14:55 am »

Nej, men det er spillets regler. Der er, så vidt jeg kan se, ikke andet i den her post end "åh, det er synd for mig", og så løber vi lynhurtigt over i hvordan man kan gemme sig på billederne. Hvis man vælger at køre for stærkt, må man tage sin straf.

Det lyder noget dobbelt moralsk for mig. Det er ok hvis man ikke bliver taget, men man skal tage sin straf hvis man gør?

Er det så også ok at snyde i skat eller stjæle så længe det ikke bliver opdaget?
SV1000S K6 - blå.

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #23 Dato: August 29, 2008, 12:46:07 am »
Så så I to, der er sikkert ingen af os, som har fået den sidste bøde endnu...
Men der er da heller ingen grund til at hyle over noget man selv er skyld i.
Ulovligt eller ej, det er dælme svært at køre 50 uden at vælte  :blink:

Stjæle gider jeg ikke, men det dér med skatten... Kunne det komme ind under guider  :mrgreen:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #24 Dato: August 29, 2008, 06:22:38 am »

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Lucky13

• Plastikrocker
« Svar #25 Dato: August 29, 2008, 01:04:27 pm »

Stjæle gider jeg ikke, men det dér med skatten... Kunne det komme ind under guider  :mrgreen:
[/quote]

Den guide ser jeg også gerne!! :innocent:
SVT K4 t=touring
Honda vfr 400 (nc30) fra 1991.
Lille 125 kina crosser med palde.
Kava zx6rr 03 banejern.
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=69694430250&ref=ts

pingo

• Sandt SVin
« Svar #26 Dato: August 30, 2008, 08:55:24 am »

Det lyder noget dobbelt moralsk for mig. Det er ok hvis man ikke bliver taget, men man skal tage sin straf hvis man gør?

Er det så også ok at snyde i skat eller stjæle så længe det ikke bliver opdaget?

Ja, jeg er en stædig idiot, men jeg bliver sgu nødt til at svare på det  :whatever:

Jeg tager ikke stilling til det moralske i at køre for stærkt, og ligeledes siger jeg heller intet om at snyde i skat. Jeg siger blot at det nu en gang er ulovligt, og man bør, uanset de moralske overvejelser, være klar over at det er ulovligt, og derfor være klar over at hammeren kan falde hvert øjeblik, og så bør man ikke klynke over det. Det er jo ikke et større filosofisk spørgsmål. Enten kører man hurtigere end det man må, ellers gør man ikke. Det er simpel matematik, som alle over 3. klasse bør være i stand til forstå, så der er sgu ingen undskyldning.

Blue Thunder

• Plastikrocker
« Svar #27 Dato: August 30, 2008, 01:14:18 pm »

X2

Blue Thunder

Ja, jeg er en stædig idiot, men jeg bliver sgu nødt til at svare på det  :whatever:

Jeg tager ikke stilling til det moralske i at køre for stærkt, og ligeledes siger jeg heller intet om at snyde i skat. Jeg siger blot at det nu en gang er ulovligt, og man bør, uanset de moralske overvejelser, være klar over at det er ulovligt, og derfor være klar over at hammeren kan falde hvert øjeblik, og så bør man ikke klynke over det. Det er jo ikke et større filosofisk spørgsmål. Enten kører man hurtigere end det man må, ellers gør man ikke. Det er simpel matematik, som alle over 3. klasse bør være i stand til forstå, så der er sgu ingen undskyldning.
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler