er man hurtig kan man lige nå at ramme fotovognen med en medbragt brosten der passer til huen
..man kan også bare tage sin straf!
Ahh.. du er en af dem der selv ringer til politiet og beder om et girokort hvergang du kører for stærkt? For det er vel lige slemt om man bliver opdaget eller ej.
Nej, men det er spillets regler. Der er, så vidt jeg kan se, ikke andet i den her post end "åh, det er synd for mig", og så løber vi lynhurtigt over i hvordan man kan gemme sig på billederne. Hvis man vælger at køre for stærkt, må man tage sin straf.
Det lyder noget dobbelt moralsk for mig. Det er ok hvis man ikke bliver taget, men man skal tage sin straf hvis man gør?
Er det så også ok at snyde i skat eller stjæle så længe det ikke bliver opdaget?
Ja, jeg er en stædig idiot, men jeg bliver sgu nødt til at svare på det
Jeg tager ikke stilling til det moralske i at køre for stærkt, og ligeledes siger jeg heller intet om at snyde i skat. Jeg siger blot at det nu en gang er ulovligt, og man bør, uanset de moralske overvejelser, være klar over at det er ulovligt, og derfor være klar over at hammeren kan falde hvert øjeblik, og så bør man ikke klynke over det. Det er jo ikke et større filosofisk spørgsmål. Enten kører man hurtigere end det man må, ellers gør man ikke. Det er simpel matematik, som alle over 3. klasse bør være i stand til forstå, så der er sgu ingen undskyldning.