Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
glæder mig til at høre om resultatet! Var selv ved at købe netop dem, da jeg havde læst et par gode anmeldelser. Men endte med et par pilot road i stedet, da de var ´på tilbud
1850 for begge dæk incl forsendelse.
Citat fra: Ritzau efter August 25, 2008, 12:40:26 pm1850 for begge dæk incl forsendelse. har du et link, skal selv bruge et fordæk.kører roadtec z6 og har været glad for det. har kørt 15000 på for og 12000 på bag hvilket må siges at være ok. kan du selv sætte dem på eller hvordan?
Citat fra: roadpilot efter August 25, 2008, 11:43:34 amglæder mig til at høre om resultatet! Var selv ved at købe netop dem, da jeg havde læst et par gode anmeldelser. Men endte med et par pilot road i stedet, da de var ´på tilbudSamme her... Michelin Pilod Road CT2 - betalte 2700 inkl. montering hos LC-Racing i Næstved. Det hele foregik imens jeg ventede. Super service!Dækkene sidder ind til videre lige så godt fast på vejen som de Michelin Pilot Power jeg havde på før.
Citat fra: skurkenfradallas efter August 25, 2008, 02:01:08 pmCitat fra: roadpilot efter August 25, 2008, 11:43:34 amglæder mig til at høre om resultatet! Var selv ved at købe netop dem, da jeg havde læst et par gode anmeldelser. Men endte med et par pilot road i stedet, da de var ´på tilbudSamme her... Michelin Pilod Road CT2 - betalte 2700 inkl. montering hos LC-Racing i Næstved. Det hele foregik imens jeg ventede. Super service!Dækkene sidder ind til videre lige så godt fast på vejen som de Michelin Pilot Power jeg havde på før.er selv meget glad for pilot Road ct2 - fik dem monteret hos alex
Sku fanden og helvede! Så fik jeg dækkene, men fordækket var selvf forkert! kun 60, (har tjekket jeg bad om et 70) det bliver spændende at se hvor lang tid det tager at rette op på det!Er godtnok trængende!!!!
Citat fra: blz efter August 26, 2008, 09:31:14 amCitat fra: skurkenfradallas efter August 25, 2008, 02:01:08 pmCitat fra: roadpilot efter August 25, 2008, 11:43:34 amglæder mig til at høre om resultatet! Var selv ved at købe netop dem, da jeg havde læst et par gode anmeldelser. Men endte med et par pilot road i stedet, da de var ´på tilbudSamme her... Michelin Pilod Road CT2 - betalte 2700 inkl. montering hos LC-Racing i Næstved. Det hele foregik imens jeg ventede. Super service!Dækkene sidder ind til videre lige så godt fast på vejen som de Michelin Pilot Power jeg havde på før.er selv meget glad for pilot Road ct2 - fik dem monteret hos alex Købte du dem også af ham? I så fald - hvad måtte du slippe?