Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du trenger en slik...Noter sykkelen på pakningen...
Jeg plejer at bruge den krog under bagsædet der er beregnet til lige præcis en hjelm.Der står godt nok i manualen at man ikke må køre med hjelme spændt på der, men jeg har roadtestet det op mod 200+ Kmt. Og de bliver sku siddende uden problemer
Citat fra: BrianOlsen efter August 19, 2008, 08:17:18 pmJeg plejer at bruge den krog under bagsædet der er beregnet til lige præcis en hjelm.Der står godt nok i manualen at man ikke må køre med hjelme spændt på der, men jeg har roadtestet det op mod 200+ Kmt. Og de bliver sku siddende uden problemer x2. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke måtte skulle bruge den?
Citat fra: pingo efter August 19, 2008, 08:49:33 pmCitat fra: BrianOlsen efter August 19, 2008, 08:17:18 pmJeg plejer at bruge den krog under bagsædet der er beregnet til lige præcis en hjelm.Der står godt nok i manualen at man ikke må køre med hjelme spændt på der, men jeg har roadtestet det op mod 200+ Kmt. Og de bliver sku siddende uden problemer x2. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke måtte skulle bruge den?Den ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen
Citat fra: GTI efter August 19, 2008, 08:06:51 pmDu trenger en slik...Noter sykkelen på pakningen... x2 Den virker
Citat fra: GTI efter August 19, 2008, 08:06:51 pmDu trenger en slik...Noter sykkelen på pakningen... Jeg havde sådan et net til min gamle cykel... Man skal være lidt obs på de der kroge og plastic/lak. De ridser meget nemt cyklen!
Citat fra: Smølfen efter August 19, 2008, 08:57:32 pmDen ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen Hvordan skete dog det? Du har jo alt det bløde ind mod cyklen?
Den ene gang jeg har fragtet en hjelm på den måde, gik det ud over lak og maling på cyklen. Det gør jeg ikke igen