Forfatter Emne: korn i bilen :-(  (Læst 1821 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
korn i bilen :-(
« Dato: August 18, 2008, 10:57:46 am »
Jeg holder for rødt og fra min venstre side kommer en venstre svingene traktor med hænger fyldt OP med korn… Til kanten… Og da han drejer ryger der korn ud over kanten og da jeg har nedrullet vindue får jeg så en del af det ind i bilen og ned over mig… For fanden mand…………………… Hvorfor skal de fylde så meget op på deres hænger… Kør dog 2 gange i stedet for… Og det ville også hjælpe os i trafikken på de 2-hjulede.. så lå det ikke alle vegne.. Og skaber frygt for styrt…  :x

Lidt galde fra mig… ved da hvad jeg skal lave i aften.. Har jo korn nok til at bage boller.. Skal nok bare lige male det først… :D :D :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: korn i bilen :-(
« Svar #1 Dato: August 18, 2008, 11:02:09 am »
Hvis jeg også kørte åben Ferrari lige som dig ville jeg nok kunne abstrahere fra stressede landmænd leve med lidt korn i kabinen  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Martin H

• Roadracer
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
« Svar #2 Dato: August 18, 2008, 01:31:07 pm »
Hvis jeg også kørte åben Ferrari lige som dig ville jeg nok kunne abstrahere fra stressede landmænd leve med lidt korn i kabinen  :wink:

Hvem har lukket dig ind i min garage. Troede ikke der var andre end mig der havde adgang.  :undecided: :blink:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 18, 2008, 01:42:37 pm »

Hvem har lukket dig ind i min garage. Troede ikke der var andre end mig der havde adgang.  :undecided: :blink:
hehe - jeg har et billede inden du pakkeden den ud  :mrgreen:

::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #4 Dato: August 18, 2008, 02:33:04 pm »

- men det er jo bare en bil tsk tsk og ikke engang plads til en barnevogn  :?

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #5 Dato: August 18, 2008, 02:36:39 pm »

- men det er jo bare en bil tsk tsk og ikke engang plads til en barnevogn  :?
Det er da bare lige op bag sæderne og en strop omkring den. :thumbsup:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Capone

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: August 18, 2008, 02:51:34 pm »

Savle savle!!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #7 Dato: August 18, 2008, 09:19:44 pm »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4