Forfatter Emne: VM i færdselsbøder - vi har en vinderkandidat...  (Læst 3410 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: VM i færdselsbøder - vi har en vinderkandidat...
« Svar #15 Dato: August 19, 2008, 10:46:30 am »
Det værste er at jeg kender ham fra en anden internet side.
Grunden til at han har fjernet de videre link fra ozana.dk til resten, er at hans hjemmeside og adfærd kom op til debat.
Om budskabet trængte ind skal jeg dog ikke kunne sige
 :dead:
forståeligt nok - men hvis han ik vil ha folk skal se det så skal han fjerne det helt -> men synes nu ik der er noget af interresse - bare ved at søge efter hans navn dukker forskelligt op - det ik netdate.dk du kender ham fra`?  :mrgreen:
eller klub"Zebra"striben...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Dakota

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Re: VM i færdselsbøder - vi har en vinderkandidat...
« Svar #16 Dato: August 19, 2008, 03:32:53 pm »
Jeg er nu mere glad for at jeg ikke er ham her :shock:

http://jp.dk/timeout/article1397697.ece

Det er sku ufatteligt hvis man laver regnestykket! Han kan maks have haft bil i 16 år = 5840 dage. Hvis det er bøder på 500,-/stk, har han fået 6800 bøder. Det er et gennemsnit på 1,16 bøder pr. dag - så skal man sku også prøve på det!!!!!

Men realiteten er nok, at han har fået en del rykkere, og at det sikkert er dyere i Sverige at aprkere ulovligt - deres fartbøder er i hvert fald krydrede...

Det er ikke ham selv der har fået alle bøderne - endsige nogen af dem. Der er flere af den slags folk i Sverige; bestemte "typer mennesker" der opererer på den forkerte side af loven, og som fungerer som en slags udlejningsvirksomhed af biler til folk der ellers ikke kan få det (intet/frakendt kørekort, ingen "hvide" penge etc). Der er selvfølgelig ikke tale om han nogensinde har tænkt sig at betale de penge, han går bare personligt konkurs og får broderen/fætteren/svogeren til at køre gesjæften videre. Lidt alá det danske kioskmiljø, bare med biler :)



Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: VM i færdselsbøder - vi har en vinderkandidat...
« Svar #17 Dato: August 19, 2008, 04:25:57 pm »
Sikke en røv!! Han skulle fandme ha  :club:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: VM i færdselsbøder - vi har en vinderkandidat...
« Svar #18 Dato: August 19, 2008, 09:04:39 pm »
Det værste er at jeg kender ham fra en anden internet side.
Grunden til at han har fjernet de videre link fra ozana.dk til resten, er at hans hjemmeside og adfærd kom op til debat.
Om budskabet trængte ind skal jeg dog ikke kunne sige
 :dead:
forståeligt nok - men hvis han ik vil ha folk skal se det så skal han fjerne det helt -> men synes nu ik der er noget af interresse - bare ved at søge efter hans navn dukker forskelligt op - det ik netdate.dk du kender ham fra`?  :mrgreen:
eller klub"Zebra"striben...

Nope, det er fra et ikke offentligt debatforum.
Kan fortælle at han har det med at fremstå temmelig tom i toppen, når han virkelig ruller sig ud med sine meninger
 :lmao:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen