"Fjols" må vist være det mest beskrivende ord...
ok, de fleste kan rende ind i en bøde, men man skal satme være dygtig for at slå ham af 1 pladsen....
Har ingen overbærenhed med sådan en knold! Nogen der har læst "forklaringerne" på hans bøder?
bedste 2fast2furiost stil, ville jeg prøve at slå min rekordtid derinde, det er en strækning på 39,5 km, og er opgivet til 33 mins kørsel, men er blevet gjort på 24,5 min. i Poloen men da jeg nu havde fået Octaviaen, som kører væsenligt stærkere på toppen var det da værd at prøve at Slå tiden, så lige så snart jeg røg ud på Hillerød motorvejen, Røg bilen op på ca. 210 km/t og så fløj jeg ellers derudaf (når man kører SÅ Stærkt skal der holdes GODT fast i rattet pga. den stive undervogn, og det latterlige vejunderlag)
da jeg kommer til krydset Amager Boulevard/Artillerivej skyder jeg som det eneste sted i byen alvorligt til den (dvs.over 70 % grænsen)da jeg ved, at hvis man gør det, kan man nå helt ned på Amagerbrogade i ET ruf dvs. gennem 4 kryds (en strækning, på ca. 1-1,5 km) Jeg kører vel omkring 115 km/t da jeg passer krydset Amager Boulevard/Amager Fælledvej og tager den over for gult
IDIOT!
-mode off....
Hvis man endelig skal/vil køre for stærkt, så gør det da et sted, hvor der er minimal risiko for at ramme uskyldige!