Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags
en alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,
Jeg fik prøvet gsxr750k7 i dag - den er jo fantastisk... Men så kom jeg til også at prøve en Hayabusa, og den er fandme også lækker.Nu bliver det vist lige noget med at tænke lidt over hvad jeg vil have, men gixxeren er sjovest på de små veje, hvor Busaen er for vild når der er lidt vej der går ligeud.Argh... det bliver vist dyrt det her !
Citat fra: Banditten efter August 15, 2008, 11:15:42 pmCitat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags Det siger du godt nok - men hvor kommer det fra (udover at den måske ikke overholder nogle støj/emissionskrav) - K7 og K8 har flere HK .. så hvorfor skulle K5 og K& være raskere ?
Jeg har kun lest meg til dette, og har bare prøvekjørt K5en...K5/K6 har kanskje mindre maxeffekt enn K7/K8 men den er betydelig sterkere i bunn og mellomregisteret. Så veier den mindre.. Men rolig gutter, ALLE 1000R er raskere enn 99.9% av MC-førere kan mestre...
Citat fra: Nikolaj efter August 16, 2008, 10:09:18 amCitat fra: Banditten efter August 15, 2008, 11:15:42 pmCitat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags Det siger du godt nok - men hvor kommer det fra (udover at den måske ikke overholder nogle støj/emissionskrav) - K7 og K8 har flere HK .. så hvorfor skulle K5 og K& være raskere ?K7 og K8 lider af "for meget elektronik og for lidt Carbon" .... men det ved du jo alt om
Citat fra: Banditten efter August 16, 2008, 11:51:24 pmCitat fra: Nikolaj efter August 16, 2008, 10:09:18 amCitat fra: Banditten efter August 15, 2008, 11:15:42 pmCitat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags Det siger du godt nok - men hvor kommer det fra (udover at den måske ikke overholder nogle støj/emissionskrav) - K7 og K8 har flere HK .. så hvorfor skulle K5 og K& være raskere ?K7 og K8 lider af "for meget elektronik og for lidt Carbon" .... men det ved du jo alt om aaaa come onn