Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
tja jeg ville nok vælge k8 modellen når der ikke er større prisforskel.
Lortet vejer... riv det af...
Jeg fik prøvet gsxr750k7 i dag - den er jo fantastisk... Men så kom jeg til også at prøve en Hayabusa, og den er fandme også lækker.Nu bliver det vist lige noget med at tænke lidt over hvad jeg vil have, men gixxeren er sjovest på de små veje, hvor Busaen er for vild når der er lidt vej der går ligeud.Argh... det bliver vist dyrt det her !
en alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,
Citat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags
Citat fra: Banditten efter August 15, 2008, 11:15:42 pmCitat fra: langemand efter August 15, 2008, 05:48:58 pmen alm gixxer 1000 vejer 172 standart.......og så er der 185 hypper.....ang skifte mode... så kan man godt mens man kører men som sagt,, overflødigt,,,Kommer an på årgang ... Min K6'er vejer 167 og har 178 i motor og 160 på hjulet ... og ingen "knap", "flybye", E3 udstødningsnorm etc ... K6 .. de sidste af den rigtige slags K5 og K6 er vel p.t. den beste(raskeste) Gixxer? Brutal motor, helt fra tomgangsturtall....