Forfatter Emne: vip på mcg  (Læst 3294 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
vip på mcg
« Dato: August 13, 2008, 08:03:32 pm »
hvor længe kan mon få lov at være vip gratis,,,, havde 9 dage tilbage,,, og endnu engang så fik jeg 3 måneder ekstre ved at trykke på det,,,

hmm
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: vip på mcg
« Svar #1 Dato: August 13, 2008, 09:50:36 pm »
hvor længe kan mon få lov at være vip gratis,,,, havde 9 dage tilbage,,, og endnu engang så fik jeg 3 måneder ekstre ved at trykke på det,,,

hmm

Godt tip!!!!

Nu har jeg også 3 måneder til  :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 13, 2008, 10:06:22 pm »
De ved nok ikke selv hvad de egentligt skal bruge det vip-noget til. Andet end det på et tidspunkt er for at få nogle flere penge i kasse.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

LasseN

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: August 13, 2008, 10:31:00 pm »
Jeg tænkte også om man så skulle til at betale for det gamle abonnement, når det der vip skidt var løbet ud, men som jer andre fik jeg også 3 måneder gratis bagefter, så hvis bare det fortsætter er det da fint!! ;)
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #4 Dato: August 14, 2008, 07:25:31 am »
Hovsa... Så køre jeg på mit tredje gratis VIP.
Tror dem på MCG har misforstået noget omkring det med en sådan ting. Man tjener da ikke nogle penge på det, så længe det er gratis.

Men så længe forskellen på normal og VIP bruger er om man kan se billederne der inde i store eller små er det vel også begrenset hvor mange der vil betale for det.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 14, 2008, 08:25:45 am »
tak - nu 2nd gang jeg køre på freebi ^^
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: August 14, 2008, 08:36:04 am »

X2

Jeg tænkte egentlig på, om det var en smart måde, at tjekke hvem der overhovedet brugte MCG. Der er jo, ligesom herinde, et hav af brugere, der ikke har været logget ind i laaang tid. Så hvis de kan se, at man er VIP, så går de el ud fra, at  man er aktiv bruger??
Men jeg tror nu, at der ligger mere i det end det. Jeg ved bare ikke hvad  :rolleyes:

Hvor mange brugere er vi egentlig efterhånden herinde, og hvor mange af os har være logget ind, indenfor det sidste år??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: August 14, 2008, 08:41:37 am »

X2

Jeg tænkte egentlig på, om det var en smart måde, at tjekke hvem der overhovedet brugte MCG. Der er jo, ligesom herinde, et hav af brugere, der ikke har været logget ind i laaang tid. Så hvis de kan se, at man er VIP, så går de el ud fra, at  man er aktiv bruger??
Men jeg tror nu, at der ligger mere i det end det. Jeg ved bare ikke hvad  :rolleyes:

Hvor mange brugere er vi egentlig efterhånden herinde, og hvor mange af os har være logget ind, indenfor det sidste år??

http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=who

der er altid flest Gæster online - sikkert mange af dem der har oprettet en bruger men logger kun på når de vil spørge om noget
vi er en del der er meget aktive - nok fordi vi ikke kan la vær ^^

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 14, 2008, 09:51:20 am »

Der er omkring 950 brugere, omkring 700 har været logget på indenfor det sidste år. En gang i mellem rydder en admin ud i de brugere der aldrig har skrevet indlæg og ikke har været logget ind i lang tid. Vi ligger ret konstant på de der små 1000 brugere.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #9 Dato: August 14, 2008, 09:53:29 am »
vi er en del der er meget aktive - nok fordi vi ikke kan la vær ^^

... kender jeg ikke noget til  :angel: (... eller også er det fordi at vi keder os på kontoret  :wink:)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skyggen

• Sandt SVin
  • 90*V2 sjover
« Svar #10 Dato: August 14, 2008, 11:35:19 am »

hmm
Hva f... er det der VIP på mcg???? hvor kan man se det.??
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

-Buggi-

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #11 Dato: August 14, 2008, 11:50:55 am »
Uden dog at vide det med sikkerhed, så gætter jeg på at idéen med VIP på MCG er at vride flere penge ud af os.
Formålet med at lave det gratis for alle i en lang periode, er det ældste sælger trick i verden.. "Hvis ikke der er et behov, så skab et behov".. Hvis vi vender os til at tingene er på en given måde (store billeder osv - jeg formoder der kommer flere ting senere, ellers er det nok dødfødt), så bliver det ikke svært at vriste fx 20-50 kr. ud af mange mennesker, for at de kan bibeholde det de er blevet vænnet til.
Der vil utvivlsom være nogle der ikke vil betale, og der vil sandsynligvis også være nogle der helt vil stoppe som brugere, når de indfører betaling, men det er formentlig bare iskold beregning. Det kan godt være der ryger lidt i svinget, men det er stadig en bedre forretning, med færre betalende brugere, end mange gratis.  :|
-Buggi-

"It´ not because things are difficult that we don´t dare:
It´s because we don´t dare that things are difficult"
~Sénéque

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: August 14, 2008, 12:55:30 pm »
tråden oven over ^^

tja jeg er nu meget glad for vip - men vil ik betale for det - eneste jeg synes er dejligt er de store billeder og ellers skal der tilføjes "&xl=true" i addresse linien når man kigger på en mc - har et script i firefox der gør det automatisk ^^

-Buggi-

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #13 Dato: August 14, 2008, 03:37:47 pm »
tråden oven over ^^

tja jeg er nu meget glad for vip - men vil ik betale for det - eneste jeg synes er dejligt er de store billeder og ellers skal der tilføjes "&xl=true" i addresse linien når man kigger på en mc - har et script i firefox der gør det automatisk ^^

Du må ikke misforstå mig, for det var som sådan ikke for at kritisere, det var bare en konstatering.. Jeg synes nu også at det er fedt med de store billeder..  8)
-Buggi-

"It´ not because things are difficult that we don´t dare:
It´s because we don´t dare that things are difficult"
~Sénéque

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #14 Dato: August 15, 2008, 12:11:16 pm »
Selvfølgelig er det fedt med store billeder... Men ikke så meget at jeg vil give penge for det...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.