Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Flemming L efter September 17, 2008, 07:30:04 pmCitat fra: pro a efter September 17, 2008, 06:04:50 pmtja da jeg er på øen i weekenden, hmm så kommer jeg da også Denne gang uden bøde "tak" ellers ville jeg sku snart sættes ned i skat...... Du ka jo bare køre pænt som os andre Køre da altid pænt bare de dumme skilte, der er sat forkert tal på og panserne der er vilde med at se min gixxer, hmm måske jeg skal tage udstillings entre
Citat fra: pro a efter September 17, 2008, 06:04:50 pmtja da jeg er på øen i weekenden, hmm så kommer jeg da også Denne gang uden bøde "tak" ellers ville jeg sku snart sættes ned i skat...... Du ka jo bare køre pænt som os andre
tja da jeg er på øen i weekenden, hmm så kommer jeg da også Denne gang uden bøde "tak" ellers ville jeg sku snart sættes ned i skat......
For satan da - jeg kigger sq også lige forbi og siger hej! Jeg skal mødes med resterne af et polterabend inde i byen senere - så det bliver ikke en all-nighter... Men bare for hyggens skyld Ps. Ingen brunch denne gang - med mindre at der er en af jer der gir!
B2 og undertegnede regner med at komme forbi, så jeg håber at i har Guldtuborg i passende mængder
Citat fra: Hønse efter September 01, 2008, 01:38:03 pmCitat fra: Benjii efter September 01, 2008, 12:38:49 pmmåske er det nillerdrengens gave til dig?? han stripper - men så vil du måske heller undvære en gave Ibber nu må du ikke opfordre til at han ligger flere billeder op af sig selv halvt afklædt Pis, ser lige at jeg heller ikke engang kan komme til Jeres fest.... (nå men jeg er da i det mindste begyndt at føre kalender )hønsejeg tror du ligger for hårdt ud med sådan en....jeg tror du skal starte i det små og så få dig et ur måske
Citat fra: Benjii efter September 01, 2008, 12:38:49 pmmåske er det nillerdrengens gave til dig?? han stripper - men så vil du måske heller undvære en gave Ibber nu må du ikke opfordre til at han ligger flere billeder op af sig selv halvt afklædt Pis, ser lige at jeg heller ikke engang kan komme til Jeres fest.... (nå men jeg er da i det mindste begyndt at føre kalender )
måske er det nillerdrengens gave til dig?? han stripper - men så vil du måske heller undvære en gave
Tak for endnu en fed fest rødder Endnu en gang blev det bevist at gale mennesker har det sjovere
hyggeligt at se jer igen