Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvis banditten har fødselsdag, så er han vel et oplagt emne som stripper
Citat fra: scar efter August 11, 2008, 04:14:17 pmhvis banditten har fødselsdag, så er han vel et oplagt emne som stripper Du ved at DET koster RIGTIG MANGE PENGE !!! ... udgifter til 20 Bodygards ... politi ved indgang afspærede gader ... ensretning af gade etc.. tror jeg ikke Morgenhår(d) syntes om
Citat fra: scar efter August 11, 2008, 04:14:17 pmhvis banditten har fødselsdag, så er han vel et oplagt emne som stripper Der er sgu da ingen grund til at gøre Fede Dorit syg igen med kvalme vel
Citat fra: SVea efter August 13, 2008, 08:36:00 amCitat fra: scar efter August 11, 2008, 04:14:17 pmhvis banditten har fødselsdag, så er han vel et oplagt emne som stripper Der er sgu da ingen grund til at gøre Fede Dorit syg igen med kvalme vel Kan man få kvalme af noget så småt ?
Citat fra: B2 efter August 13, 2008, 02:32:06 pmCitat fra: SVea efter August 13, 2008, 08:36:00 amCitat fra: scar efter August 11, 2008, 04:14:17 pmhvis banditten har fødselsdag, så er han vel et oplagt emne som stripper Der er sgu da ingen grund til at gøre Fede Dorit syg igen med kvalme vel Kan man få kvalme af noget så småt ? nope ... det kan man ikke .... men meget små ting har det med at blive store .... også give kvalme ...
måske er det nillerdrengens gave til dig?? han stripper - men så vil du måske heller undvære en gave
Pis, ser lige at jeg heller ikke engang kan komme til Jeres fest.... (nå men jeg er da i det mindste begyndt at føre kalender )
tja da jeg er på øen i weekenden, hmm så kommer jeg da også Denne gang uden bøde "tak" ellers ville jeg sku snart sættes ned i skat......
Citat fra: Benjii efter September 01, 2008, 12:38:49 pmmåske er det nillerdrengens gave til dig?? han stripper - men så vil du måske heller undvære en gave Ibber nu må du ikke opfordre til at han ligger flere billeder op af sig selv halvt afklædt Pis, ser lige at jeg heller ikke engang kan komme til Jeres fest.... (nå men jeg er da i det mindste begyndt at føre kalender )
Citat fra: pro a efter September 17, 2008, 06:04:50 pmtja da jeg er på øen i weekenden, hmm så kommer jeg da også Denne gang uden bøde "tak" ellers ville jeg sku snart sættes ned i skat...... Du ka jo bare køre pænt som os andre