Forfatter Emne: Tur med Foreningen Cancerramte Børn fra KBH til Bakken 23/8-08  (Læst 15115 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
(På vegne af http://www.mcsneglene.dk/ - Se bunden af siden)

Kære Forum,

Traditionen tro kører MC Sneglene tur for børnene fra Foreningen Cancerramte Børn.

Jeg har været med til at køre de to foregående år og det er bestemt en af de mest givdige oplevelser jeg har haft i mit MC-liv! Jeg vil på det varmeste opfordre alle der har tid og lyst til at deltage i dette arrangement. Børnene er SÅ glade for at komme ud og køre - det er sq svært at lade være med at blive lidt rørt over det... :cry: :D

Hvor og Hvornår:

Vi mødes på parkeringspladsen ved Peugeot på Strandboulevarden 122, 2100 København Ø kl. 8.00 hvor der vil være kaffe og en bid brød til de hurtige...

Kort: http://findvej.dk/Strandboulevarden122,2100

Der er afgang kl. 9.00 og turen går til området som er lige ude foran indgangen til bakken - der hvor man går igennem en rød træ-port op forbi billetkontoret og mariehønen.

Praktiske oplysninger:

Foreningen råder selv over et antal mc-hjelme - men hvis der er nogen af jer som har hjelme og handsker i børnestørrelser så tag dem endelig med! I det hele taget - sørg så vidt muligt for at have udstyr med til en passager.

Vi ses!!!

... for børnenes skyld
  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Tur med Foreningen Cancerramte Børn fra KBH til Bakken 23/8-08
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2008, 07:12:39 pm »
Anyway... Jeg kommer!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

pingo

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 30, 2008, 08:21:12 pm »
Nu ved jeg at det er børn, der er den primære målgruppe. Men kan mange af dem ikke passe en almindelig størrelse hjelm? Hvilken aldersgruppe er det ?

Jeg vil gerne stille op for en god sags tjeneste, men jeg har ingen ekstra hjelm i børnestørrelse.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: Juli 30, 2008, 10:19:17 pm »
Nu ved jeg at det er børn, der er den primære målgruppe. Men kan mange af dem ikke passe en almindelig størrelse hjelm? Hvilken aldersgruppe er det ?

Jeg vil gerne stille op for en god sags tjeneste, men jeg har ingen ekstra hjelm i børnestørrelse.

Nok omkring 9 års alderen + -  De skal jo have en vis højde nu .... kan bare ikke huske den præcise højde... Men ved da at min søn på 6,9 år er 125 cm høj... så passer nok meget godt med 9-10 års alderen. cirkus...  :D :D 

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #4 Dato: Juli 30, 2008, 10:35:19 pm »
I'm in  :D

Har været med siden 2001, og kan kun anbefale at man deltager !
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #5 Dato: Juli 30, 2008, 11:05:27 pm »
Citat fra: Majse l[/font
ink=topic=10757.msg109597#msg109597 date=1217449157]

Nok omkring 9 års alderen + -  De skal jo have en vis højde nu .... kan bare ikke huske den præcise højde... Men ved da at min søn på 6,9 år er 125 cm høj... så passer nok meget godt med 9-10 års alderen. cirkus...  :D :D 

majse  :x hvor gammer er du med din højde,,,,,  hmm.... jeg er olding med min  :innocent:  :lmao:

men er da på den dag,,, rigtig god sag
« Senest Redigeret: Juli 30, 2008, 11:08:23 pm af langemand »
nu med yamaha fz1 2008

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 30, 2008, 11:20:47 pm »
Jeg var med sidste år. Det var en fantastisk oplevelse, og kan kun anbefale turen.
I år er jeg på Anderstorp så deltager desværre ikke.
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #7 Dato: Juli 31, 2008, 02:13:17 am »
Count me in...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Mr.Andreas

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Juli 31, 2008, 09:11:11 pm »
det lyder fanme hyggeligt! skal man tilmelde sig nogle steder?
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #9 Dato: Juli 31, 2008, 09:57:15 pm »
det lyder fanme hyggeligt! skal man tilmelde sig nogle steder?

evt facebook  http://www.facebook.com/event.php?eid=21361857654&ref=mf
nu med yamaha fz1 2008

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #10 Dato: Juli 31, 2008, 10:35:13 pm »

Hmmmm... Min søn er 8 år og 142 cm. Han har været over 135cm i et stykke tid. Så med mindre forældrene har sløset med at give deres børn rugbrød og havregryn, så burde børn på 7 år da i hvert fald være 135 cm  :whipped: :wink: Det er naturligvis tilgiveligt med små børn, hvis forældrene selv er på Hobbitstørrelse  :mrgreen:

Og med det vil jeg bare sige, at jeg nok deltager som de sidste 2 år. For første gang i år, ligger det endelig en dag hvor jeg ikke kommer lige fra nattevagt  :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #11 Dato: Juli 31, 2008, 10:50:07 pm »

Hmmmm... Min søn er 8 år og 142 cm. Han har været over 135cm i et stykke tid. Så med mindre forældrene har sløset med at give deres børn rugbrød og havregryn, så burde børn på 7 år da i hvert fald være 135 cm  :whipped: :wink: Det er naturligvis tilgiveligt med små børn, hvis forældrene selv er på Hobbitstørrelse  :mrgreen:

Og med det vil jeg bare sige, at jeg nok deltager som de sidste 2 år. For første gang i år, ligger det endelig en dag hvor jeg ikke kommer lige fra nattevagt  :thumbsup:

Det er vidst kun moren som er en hobbitstørrelse.. :P :P :P  men jeg er faktisk glad for min lille størrelse. skønt at være en lille tøs.. thi hi...  :D :D
din søn er da godt nok også høj så... iflg årlig lægetjek for børn er tobias højere end han skal være... :D :D Hmmm han behøver heller ikk gro for meget.. pt.. jeg er nemlig kun 38 cm højere end Bissen...  :huh: :huh: :D :D :D

Kralund

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: August 01, 2008, 09:19:57 am »
Der er kommet nye regler mht at have børn bagpå!

Børn MÅ GERNE køre med, hvis:

1. De ER fyldt fyldt 5 år.

2. De er under 135cm, skal de sidde i et børnesæde (eller anden fornuftig sikkerhedsanordning, reglerne er ikke helt færdige endnu!)

3. De bruger hjelm.

HVis der er over 135cm, så er der ingen ko på isen.

* Jeg skal desværre på nattevagt d. 23/8, men hvis nogen vil låne børnehjelm/sæde med fra Fyn, så sig til*
SV650S K6 - Yeah baby, yeah!

Masser af planer for nyt udstyr til *næste* sæson...

LB

• Gæst
« Svar #13 Dato: August 01, 2008, 12:09:32 pm »
Det lyder som et virkelig godt formål  :D Det må jeg lige se om jeg kan passe ind i kalenderen...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: August 04, 2008, 11:58:39 am »
Fedt at se interessen! Man behøver ikke at melde sig til nogen steder - man skal sådan set bare møde op!