Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jens Bjørn efter Juli 31, 2008, 12:12:03 pmHMMM!Lyderslev om aftenen - er der fest eller ? Er for en gangs skyld enig med JJ , aftensol i øjnene er ikke så betrygende.Lørdag er der vist risiko for lidt vand fra oven .Hvad med fredag kl 14, start i KBH og så øen rundt Ja, der er fest hos Runnin' Free (B2 & kumpaner)Jeg kan ikke køre fra København før engang ved 18 tiden, så derfor aftentur.Hvis der er nogen der er med på den, så kan vi jo køre fra Q8 i Måløv.
HMMM!Lyderslev om aftenen - er der fest eller ? Er for en gangs skyld enig med JJ , aftensol i øjnene er ikke så betrygende.Lørdag er der vist risiko for lidt vand fra oven .Hvad med fredag kl 14, start i KBH og så øen rundt
Citat fra: nyg efter August 01, 2008, 07:54:15 amCitat fra: Jens Bjørn efter Juli 31, 2008, 12:12:03 pmHMMM!Lyderslev om aftenen - er der fest eller ? Er for en gangs skyld enig med JJ , aftensol i øjnene er ikke så betrygende.Lørdag er der vist risiko for lidt vand fra oven .Hvad med fredag kl 14, start i KBH og så øen rundt Ja, der er fest hos Runnin' Free (B2 & kumpaner)Jeg kan ikke køre fra København før engang ved 18 tiden, så derfor aftentur.Hvis der er nogen der er med på den, så kan vi jo køre fra Q8 i Måløv.Jeg kører til lyderslev... må lige ned og sige hej til dem... Håber andre også kommer derned...
måløv 18.00.HAKKE HAK !
Citat fra: Jens Bjørn efter August 01, 2008, 02:16:13 pmmåløv 18.00.HAKKE HAK !hvad betyder det...????