Alpinestars Supertech R som jeg netop har købt.
Super godt ventilerede, og både blødere og mere gennemtænkte end Sidi...
På hvilke punkter? - SIDI'en er meget blødere end mine Daineese touringstøvler
Overalt. Der er ingen "tilkøring" af dem og fordi de er lidt bredere , sidder de meget bedre end Sidi'en på MINE fødder + de er lidt tykkere i bunden så de er væsentligt mere komfortable at gå i.
Stivheden i støvlen som helhed, er jo lavet i inderstøvlen som er så tæt på din ankel og underben som muligt, som gør at selve støvlen kan være meget mere fleksibel.
Vi er enige om at støvler skal være gode når man sidder på MC'en, men det er mindst lige så stor en prioritet at de er behagelige når man ikke kører - for det gør man bare ikke hele tiden selvom man har støvlerne på.
Prøv Supertech'en og Vertigo Air Race dimsen i samme prisklasse - samme dag - så er du ikke i tvivl om hvad der er blødest og mest behageligt. Det er jo altid muligt at din fodform ikke passer sammen med den, men det er gratis at prøve.
Alpinestars Supertech R som jeg netop har købt.
Super godt ventilerede, og både blødere og mere gennemtænkte end Sidi...
Har godt nok også kigget på Supertech'en. Fed støvle, men lidt dyr synes jeg. Er det ikke monsterirriterende med den løse inderstøvle?
Dyr - tja.. Vertigo Air Race koster det samme - nemlig 2700 kroner...
Den løse inderstøvle tager måske 3 sek mere at stramme og løsne hver gang - så næ overhovedet ikke. Det kræver, som så mange andre ting, lidt tilvænning.