Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kan det blive en federe weekend….
Citat fra: Majse efter Juli 25, 2008, 08:26:42 amKan det blive en federe weekend…. Ja, for os der har pit billetter til Iron Maiden i horsens
For os som skal på Knutten og kjæmpesvede
Citat fra: Flemming L efter Juli 25, 2008, 10:02:28 amFor os som skal på Knutten og kjæmpesvede :thumbsup:Ja så bliver det ikke meget bedre
Hey alle sammen, Jeg vil da lige ønske jer alle en super fantastisk dag/weekend Må solen skinne på jer alle.. For det fortjener I sgu Jeg selv får min søn hjem i dag efter en uges ferie og damn hvor jeg glæder mig.. Og i morgen tager vi til Grøn Koncert og fester lidt med Nick & Jay , D.A.D og AQUA Søndag bliver det en stranddag Kan det blive en federe weekend . Havde en feriedag i går der blev brændt af på vejene på ryggen af lynet . Og så kommer man tilbage til jobbet i dag og får at vide at vi skal grille kl. 12 + de har gemt en is til mig i fryseren fra i går.. ( flinkt af dem ) For dælen hvor skønt at gå på arbejde Ihhhhh altså .. Kan I nu have en super fed weekend og husk solcreme Kæmpe solskinshilsnerMajse
Og et held og lykke til os, der skal drikke os i hegnet
hva satan var du også til koncert, det smagte vi da ikke noget til