Forfatter Emne: Hvad med den der tur på Djævleøen som CrazyDane foreslog??  (Læst 12352 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Hvad med den der tur på Djævleøen som CrazyDane foreslog??
« Dato: Juli 01, 2005, 10:57:54 am »
Bliver den til noget, eller fik jeg ret med mit andet indlæg?
Så vidt jeg husker, blev der sigtet på næste lørdag - altså d. 9 juli.
Anyone??
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvad med den der tur på Djævleøen som CrazyDane foreslog
« Svar #1 Dato: Juli 01, 2005, 11:18:27 am »
Citat fra: NielSV650
Så vidt jeg husker, blev der sigtet på næste lørdag - altså d. 9 juli.
Anyone??

Det var også min opfattelse, og hvis jeg ikke husker meget galt snakkede Moolex om en baghave der kunne bruges til hyggen  :)

Jeg kan godt nok først være der melle seks og halv syv, men der ud over er jeg helt klar  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hvad med den der tur på Djævleøen som CrazyDane foreslog
« Svar #2 Dato: Juli 01, 2005, 01:13:59 pm »
Citat fra: B2

Det var også min opfattelse, og hvis jeg ikke husker meget galt snakkede Moolex om en baghave der kunne bruges til hyggen  :)

Jeg kan godt nok først være der melle seks og halv syv, men der ud over er jeg helt klar  :D

Ja, jeg kan ikke engang love at jeg selv vil deltage, men jeg kender nogle jydepotter som nok vil. Dog bliver det nok ikke til meget aftenhygge da vi har store planer i Sverige tidligt søndag morgen  :)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2005, 06:35:23 pm »
Godt så!
9/7 altså på Lørdag dur ikke hvis vi skal lægge have til, for vi er ikke hjemme så vi kan feste med  :(
men men men emenem... jeg har jo i et anfald af storhedsvanviiiid påtaget mig rollen som tourmeister d'southern sealand så måske vi kunne slå to myg med et klask.

Det kunne løbe af stabelen en gang i starten af august(ja ja jeg skal jo lige have tid til at finde de RIGTIGE små veje uden alt for meget kolort) sådan cirke den 6/8.
Foreløbig plan for dagen:
Lørdag
 :!:  :!:  :!:  :!:  :!: Update jeg prøver at se om jeg kan skaffe en bil som kunne tage det værste af oppakningen
13.00 vi mødes på Køge havn
13.01 vi skræmmer livet ud af de få turister som har vovet sig ned på havnen :twisted: (og de lokale) :twisted: :twisted:
13.02 vi venter på de sidste...gaaab
13.02.30 vi kører langs kanten af vandet indtil Holtug hvor vi lige stopper ved Holtug mc (det skulle være et kanon godt værksted) vi fortsætter(efter at have skræmt de lokale....:twisted: :twisted: )
Vi lægger turen forbi Nikolaj som serverer kølige (Træf) skræmmer livet af rækkefjolserne muaahaahuhaaa:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:    
hvorefter vi på et eller andet tidspunkt rammer Karrebæksminde, samt Enø strand hvor der vil være mulighed for at dyppe tæerne(eller hele kadavret) spise is eller lignende, bagefter skræmmer vi de lokale :twisted: :twisted: :twisted:  og kører mod SJællands navle, Hvor vi tænder op i grillen, slår telte op kigger på kælderen griller kød eller andet slagteriaffald laver burnouts på plænen :twisted: :twisted: :twisted: , fortæller røverhistorier :shock: :shock: :shock: , skræmmer de lokale :twisted: :twisted: , skruer på cyklerne, sparker dæk, smider Alex ud til fiskene osv..osv.... forslag er velkomne.
Søndag:
05.30 de sidste bliver smidt i seng
06.00 de friske begynder at vække ALLE
Formiddag:
Vi spiser morgenmad, rydder op(hiv Alex op af bassinet) fortæller røverhistorier og overvejer om det er forsvarligt at bevæge sig med en hastighed hurtigere end svag lunten, rydder op, pakker sammen , rydder op,
Siger pænt farvel og betaler for de skader man har forårsaget,skræmmer livet af de lokale(oppe ad vejen) OG kører pænt hjem :twisted:
Ang pris for dette vil jeg ud fra min erfaring sige at prisen vil komme til at ligge på omkring 100-150;- med drikkevarer dvs. humle sodavand vin og kaffebørger[/size]
Som betales ved ankomst :mrgreen: :mrgreen:  [/size]
Det skulle vist være det... :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #4 Dato: Juli 01, 2005, 06:39:40 pm »
Citat fra: Moolex(Christian)
Godt så!
9/7 altså på Lørdag dur ikke hvis vi skal lægge have til, for vi er ikke hjemme så vi kan feste med  :(
men men men emenem... jeg har jo i et anfald af storhedsvanviiiid påtaget mig rollen som tourmeister d'southern sealand så måske vi kunne slå to myg med et klask.

Det kunne løbe af stabelen en gang i starten af august(ja ja jeg skal jo lige have tid til at finde de RIGTIGE små veje uden alt for meget kolort) sådan cirke den 6/8.
Foreløbig plan for dagen:
Lørdag
13.00 vi mødes på Køge havn
13.01 vi skræmmer livet ud af de få turister som har vovet sig ned på havnen:twisted: (og de lokale):twisted: :twisted:
13.02 vi venter på de sidste...gaaab
13.02.30 vi kører langs kanten af vandet indtil Holtug hvor vi lige stopper ved Holtg mc (det skulle være et kanon godt værksted) vi fortsætter(efter at have skræmt de lokale....:twisted: :twisted: ) hvorefter vi på et eller andet tidspunkt rammer Karrebæksminde, samt Enø strand hvor der vil være mulighed for at dyppe tæerne(eller hele kadavret) spise is eller lignende, bagefter skræmmer vi de lokale:twisted: :twisted: :twisted:  og kører mod SJællands navle, Hvor vi tænder op i grillen, slår telte op kigger på kælderen griller kød eller andet slagteriaffald laver burnouts på plænen:twisted: :twisted: :twisted: , fortæller røverhistorier:shock: :shock: :shock: , skræmmer de lokale:twisted: :twisted: , skruer på cyklerne, sparker dæk, smider Alex ud til fiskene osv..osv.... forslag er velkomne.
Søndag:
05.30 de sidste bliver smidt i seng
06.00 de friske begynder at vække ALLE
Formiddag:
Vi spiser morgenmad, rydder op(hiv Alex op af bassinet) fortæller røverhistorier og overvejer om det er forsvarligt at bevæge sig med en hastighed hurtigere end svag lunten, rydder op, pakker sammen , rydder op,
Siger pænt farvel og betaler for de skader man har forårsaget,skræmmer livet af de lokale(oppe ad vejen) OG kører pænt hjem :twisted:

Det skulle vist være det...

ER jeg også hjemme der ???  :lol:  -  Det lyder da lidt kedeligt.. men ok.. vi har masser af spil...  :lol:  :lol:  :lol:  - nej det lyder for fedt.. kom bare... Moolex, er det dig eller mig der kører med på denne tur ???? Sten - Saks - papir... hvem vinder????

majse

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Juli 01, 2005, 10:04:47 pm »
Skal Mr.Moolex ikke bare blive hjemme og gøre klar til alle de gæster han har inviteret.... 8) og måske køre servicevogn med badebukser og hvad der ellers hører til, så vi andre får en go' tur uden en masse oppakning :D  :D
Det ville klæde ham :wink:  :lol:
Ellers lyder det som et kanon koncept :D
SV1000SK4

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #6 Dato: Juli 02, 2005, 08:10:34 am »
Lyder som en super spas dag i skal holde jer...

Med hensyn til hvem er jer der skal ud og køre tur den dag, kunne i jo smække en afstemning op, og lade os herinde bestemme   :twisted:  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #7 Dato: Juli 02, 2005, 11:19:22 am »
Jeg er SÅ klar 8)

Kender måske også en listig vej eller to hernede :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #8 Dato: Juli 02, 2005, 11:34:13 am »
Hmm... mon ikke man skulle sætte et lille kryds i kalenderen den 6. august 2005. DET TROR JEG NOK JEG SKAL  :twisted:

Hva... Moolex ved du hvem der kører rundt på en sort SV650S K4 el. 3 i Næstved?? Så den indtil flere gange igår, da jeg havde fået bevæget mig til Næstved Citynight eller hva det nu hedder...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #9 Dato: Juli 02, 2005, 11:56:31 am »
nix?????????

Thorsen

• Plastikrocker
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
« Svar #10 Dato: Juli 03, 2005, 09:38:44 pm »
8)  Det lyder bare perfekt  8) Der er sat 3 STORE XXX i kalenderen.

Et sådanne arengement skal ikke gå min næse forbi.
VI SES  :shock:

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #11 Dato: Juli 03, 2005, 10:51:47 pm »
Citat fra: Thorsen
8)  Det lyder bare perfekt  8) Der er sat 3 STORE XXX i kalenderen.

Et sådanne arengement skal ikke gå min næse forbi.
VI SES  :shock:

Lyder godt - jeg sætter et kryds...!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #12 Dato: Juli 04, 2005, 07:32:24 am »
XXXX  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #13 Dato: Juli 04, 2005, 10:14:31 am »
:shock: 6/8  :?  :oops:  :cry:
Det er lige midt i vores træf, og for at det ikke skal være løgn ligger mine vagter Lørdag  :cry:  :cry:

:idea: Moolex: Nu du tænker på at køre via det Stevnske bøh land fra Køge, kan i så ikke køre forbi Lyderslev  ?
Så kan jeg ( og rækkefjolserne) da i det mindste høre lyden af de skønne maskiner  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #14 Dato: Juli 04, 2005, 10:21:09 am »
Citat fra: B2

:idea: Moolex: Nu du tænker på at køre via det Stevnske bøh land fra Køge, kan i så ikke køre forbi Lyderslev  ?
Så kan jeg ( og rækkefjolserne) da i det mindste høre lyden af de skønne maskiner  :wink:
Fik du den Nikolaj??? :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing