Godt så!
9/7 altså på Lørdag dur ikke hvis vi skal lægge have til, for vi er ikke hjemme så vi kan feste med
men men men emenem... jeg har jo i et anfald af storhedsvanviiiid påtaget mig rollen som tourmeister d'southern sealand så måske vi kunne slå to myg med et klask.
Det kunne løbe af stabelen en gang i starten af august(ja ja jeg skal jo lige have tid til at finde de RIGTIGE små veje uden alt for meget kolort) sådan cirke den
6/8. Foreløbig plan for dagen:
Lørdag
Update jeg prøver at se om jeg kan skaffe en bil som kunne tage det værste af oppakningen13.00 vi mødes på Køge havn
13.01 vi skræmmer livet ud af de få turister som har vovet sig ned på havnen
(og de lokale)
13.02 vi venter på de sidste...gaaab
13.02.30 vi kører langs kanten af vandet indtil Holtug hvor vi lige stopper ved
Holtug mc (det skulle være et kanon godt værksted) vi fortsætter(efter at have skræmt de lokale....
)
Vi lægger turen forbi Nikolaj som serverer kølige (
Træf)
skræmmer livet af rækkefjolserne muaahaahuhaaa hvorefter vi på et eller andet tidspunkt rammer Karrebæksminde, samt Enø strand hvor der vil være mulighed for at dyppe tæerne(eller hele kadavret) spise is eller lignende, bagefter skræmmer vi de lokale
og kører mod SJællands navle, Hvor vi tænder op i grillen, slår telte op kigger på kælderen griller kød eller andet slagteriaffald laver burnouts på plænen
, fortæller røverhistorier
, skræmmer de lokale
, skruer på cyklerne, sparker dæk, smider Alex ud til fiskene osv..osv.... forslag er velkomne.
Søndag:
05.30 de sidste bliver smidt i seng
06.00 de friske begynder at vække ALLE
Formiddag:
Vi spiser morgenmad, rydder op(hiv Alex op af bassinet) fortæller røverhistorier og overvejer om det er forsvarligt at bevæge sig med en hastighed hurtigere end svag lunten, rydder op, pakker sammen , rydder op,
Siger pænt farvel og betaler for de skader man har forårsaget,skræmmer livet af de lokale(oppe ad vejen) OG kører pænt hjem
Ang pris for dette vil jeg ud fra min erfaring sige at prisen vil komme til at ligge på omkring 100-150;- med drikkevarer dvs. humle sodavand vin og kaffebørger[/size]
Som betales ved ankomst [/size]
Det skulle vist være det...