Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fin turBandit/Karienknojern>Synd at I ikke ville med længere - det blev nu en fin tur!
nå men i fik da luret lidt på stunt grp....... godt der ikke skete andet med dem end dele
nå men rubin kørte med mig...... så vi fandt dem,,,,,
Citat fra: Jesper Jensen efter Juli 22, 2008, 08:57:45 amCitat fra: nyg efter Juli 22, 2008, 07:24:43 amCitat fra: Banditten efter Juli 22, 2008, 12:10:10 amNogen der påtænker en kørertur ?Det kunne godt være....Kommer du nordfra?Rubin, Thomas og jeg triller fra Kragevej 2/Dronningmølle kl. 19:00 - vi gider ikke trille hele vejen ind til KBH Hvilket betyder, at jeg kører fra Meløse 1820
Citat fra: nyg efter Juli 22, 2008, 07:24:43 amCitat fra: Banditten efter Juli 22, 2008, 12:10:10 amNogen der påtænker en kørertur ?Det kunne godt være....Kommer du nordfra?Rubin, Thomas og jeg triller fra Kragevej 2/Dronningmølle kl. 19:00 - vi gider ikke trille hele vejen ind til KBH
Citat fra: Banditten efter Juli 22, 2008, 12:10:10 amNogen der påtænker en kørertur ?Det kunne godt være....Kommer du nordfra?
Nogen der påtænker en kørertur ?
Tak for turen, hygsomt og hmmm anderledes.Ja det var da noget af en flok botanikere du kørte sammen med Langemand JJ: r6eren var kørt i skoven - igen, og dennegang var der følgeskab af een mere, men de kunne køre fra stedet. (med blomsterudsmykning)
Citat fra: Rubin efter Juli 23, 2008, 08:09:18 amTak for turen, hygsomt og hmmm anderledes.Ja det var da noget af en flok botanikere du kørte sammen med Langemand JJ: r6eren var kørt i skoven - igen, og dennegang var der følgeskab af een mere, men de kunne køre fra stedet. (med blomsterudsmykning)rubin.... hvis det var ham jeg kørte med var det nu en kawa er6