Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Ole efter September 02, 2008, 10:31:56 amHey - kom nu ud af busken folkens.. Jeg skulle gerne være den, der stod for indkøb og så videre, men det er en kende besværligt, når jeg bor i Aalborg Godt så - den står på pizza, gør den! Når vi mødes til fællesturen, tæller vi hoveder og bestiller jo den lokale pizzamand.. Hvis ikke, jeg husker forkert, så bor der en lige i nærheden..
Hey - kom nu ud af busken folkens.. Jeg skulle gerne være den, der stod for indkøb og så videre, men det er en kende besværligt, når jeg bor i Aalborg
hmm - havde nu set lidt frem til at grille...
Citat fra: blz efter September 03, 2008, 09:09:50 amhmm - havde nu set lidt frem til at grille...Så må du komme ind i kampen
Hvornår skal vi mødes? Så'en hen på eftermiddagen så der kan køres fællestur? (Er der nogen, der venter på mig og min 1-cylindrede hund? )
Citat fra: Ole efter September 03, 2008, 11:31:35 amHvornår skal vi mødes? Så'en hen på eftermiddagen så der kan køres fællestur? (Er der nogen, der venter på mig og min 1-cylindrede hund? )Mon ikke samling ved 15 tiden er noget af det rigtige ?Så kan der sparkes dæk og hygges ½-1 time inden fællesturen triller af.
må sige at jeg ikke har særlig meget lyst til at køre i regn...
Pizza is it then!
Citat fra: Ole efter September 03, 2008, 10:58:09 amPizza is it then! Jeg vil godt tale med det lokale pizzahus om noget rabat ved en stor ordre?Også at de er klar til at lave den mængde pizzaer vi skal ha.
Der skulle ikke komme så meget regn i morgen