Forfatter Emne: Så er der SVRider sommerfest!!  (Læst 34919 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Så er der SVRider sommerfest!!
« Svar #60 Dato: August 20, 2008, 01:19:35 pm »
Så er første tilbud indhentet… Fra Palle J

Ser sådan her ud :
Slagtning og rygning af svinet koster omkring 600-700 kr.
Derudover koster det 10 kr. pr kg.

Afventer stadig besked fra Bill.

Jeg aner ikke hvor mange kg I skal bruge. Ej heller hvor meget der blev brugt sidste og forrige år, så her må en med sådan en erfaring træde frem

Både Palle og jeg skal ikke med, så skal I have gris, må en anden hente den hvis I vil bestille ..

Til fest arrangørerne… Nu må I beslutte jer hvad det skal være.. og tag evt kontakt til Palle om han skal bestille gris og slagter..

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #61 Dato: August 22, 2008, 10:43:56 pm »
Hej skal lige høre hvor det afholdes ja hos Morgenhår men hvor er det ??

Hilsen Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #62 Dato: August 22, 2008, 10:49:16 pm »
Hej skal lige høre hvor det afholdes ja hos Morgenhår men hvor er det ??

Hilsen Henrik

Glostrup..  http://www.morgenhaard-mc.dk/
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #63 Dato: August 23, 2008, 04:26:15 pm »
Har haft lidt fingre i Nick, og han vil gerne stå for en fælles kørertur...

Så palle kan skaffe grisen hvis I er interesseret i det
Tilmeldingstråd er oprettet
Turplanlægger er fundet... = Nick

Flemming L, vil du fortsætte herfra... med at trække penge ind, finde ud af om der skal være tilbehør eller om folk selv skal tage maden med... Umiddelbart ser  det temmelig sløjt ud med ideer og bemærkninger synes jeg...

Måske som SVea forslår kunne Pizza være en ide... -eller også som Ole forslår... Der sættes en stor grill op og folk medbringer selv mad... Det er sgu nok det nemmeste...

Jeg bliver nok nødt til at mere eller mindre holde lidt igen nu... min undervisning skal planlægges så tiden på nettet bliver minimal... Jeg håber at I får en god fest....  og skal nok vende tilbage hvis Bill melder sig på banen.. Og ellers har I jo Palle J.

:D :D :D

« Senest Redigeret: August 23, 2008, 04:29:09 pm af Majse »

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #64 Dato: August 25, 2008, 12:25:24 am »
Har haft lidt fingre i Nick, og han vil gerne stå for en fælles kørertur...

Så palle kan skaffe grisen hvis I er interesseret i det
Tilmeldingstråd er oprettet
Turplanlægger er fundet... = Nick

Flemming L, vil du fortsætte herfra... med at trække penge ind, finde ud af om der skal være tilbehør eller om folk selv skal tage maden med... Umiddelbart ser  det temmelig sløjt ud med ideer og bemærkninger synes jeg...

Måske som SVea forslår kunne Pizza være en ide... -eller også som Ole forslår... Der sættes en stor grill op og folk medbringer selv mad... Det er sgu nok det nemmeste...

Jeg bliver nok nødt til at mere eller mindre holde lidt igen nu... min undervisning skal planlægges så tiden på nettet bliver minimal... Jeg håber at I får en god fest....  og skal nok vende tilbage hvis Bill melder sig på banen.. Og ellers har I jo Palle J.

:D :D :D

Som jeg skriver tidligere i tråden og genpostet nedenfor så vil og kan jeg ikke være tovholder/frontfigur nu.
En må tage teten.
Godt så.
Her er den hjælp til festen jeg kan tilbyde:

Deltage i planlægningen op til festen.
Evt. stå for at kradse penge ind, og holde styr på tilmeldte og hvem som har betalt.

Jeg kan IKKE:
Hjælpe til i dagene op til: er på Knutten til banefræs med TT
Hjælpe på dagen, og dagen efter. De to fridage til Knutten koster mht. arbejdet og jeg kommer gevaldigt bagud med deadlines på de projekter som jeg er ansvarlig for, hvis jeg ikke arbejder timerne ind på anden vis.

Så er der en som melder sig som tovholder, støtter jeg gerne op med alt hvad jeg kan, men egentlig frontfigur kan jeg ikke være.
Meld tilbage hvis ovenstående kan bruges.
/Flemming

Til alle
Er der en som vil gå forrest og koordinere planlægningen eller er vi kun hjælpere ? :innocent:
Det er jo ikke fordi vi har lang tid til at få det her stablet på benene uanset om det bliver gris eller pizza.
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #65 Dato: August 25, 2008, 11:27:38 am »
Jeg skal sgu nok tage tovholder-opgaven! Morgenhår(d) er allerede arrangeret og alt efter hvor mange mennesker vi bliver, kan vi tage stilling til om det skal være pizza fra den lokale eller om der skal grilles..
Ole

Benjii

• Roadracer
« Svar #66 Dato: August 29, 2008, 12:01:16 pm »
for filan da jeg glæder mig  :D jeg har arrangeret pasning af prinsessen og yamahaen er kommet frem igen nu maven er væk sååå jeg er også og finde på dagen hehe

men må nok i løbet af dagen/aften henfinde mig i et hjørne med min malke maskine  :oops: så jeg ikke mælke eksplodere  :innocent:

:lol:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #67 Dato: August 30, 2008, 05:00:43 pm »
Jeg har endnu ikke hørt fra Bill, så hvis det er gris I skal have må I nok ty til Palles tilbud... Meeeeeen, jeg tænker lidt at det vist er for meget med de få tilmeldte der er... Hvad dælen sker der lige.. Kan I så lette rumpetten og få jer tilmeldt.. Jeg er sikker på at mange gerne vil med og hygge med de andre tilmeldte.. Men laver samme trick med i sidste øjeblik tilmelding.. Ved jeg da at der er nogen som er tilhænger til....  :innocent: :innocent:

Nå, men jeg hopper helt af nu... Skulle Bill svare så får I selvfølgelig besked... Jeg håber at I får stablet en fest på benene og jeg glæder mig til at se billeder og hører frække historier... THi hi

Så, nu vil jeg læse lidt om felttjeneste for enkeltmand....

Hej Hej

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #68 Dato: August 31, 2008, 10:14:42 am »
Er der nogen, der har en grill, der kan "servicere" en 20-30 mennesker? Jeg vil gerne være "grill-fatter", hvis der er nogen der kan klare at fremstille tilbehør?
Ole

palle j

• Roadracer
« Svar #69 Dato: August 31, 2008, 01:04:15 pm »
jeg har lige talt med ham der solgte os en gris sidste år.
han har en halv gris (ca.16 kg) i fryseren der er røget den vil han sælge for 500,-
der skulle være til ca. 25-30 personer.
Blå SV650S 00

Benjii

• Roadracer
« Svar #70 Dato: September 01, 2008, 12:36:01 pm »
altså vi har en gril i klubben ( en olietønde der er savet over på langs.) ved ikke og den kan bruges??
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #71 Dato: September 01, 2008, 01:02:44 pm »
jeg har lige talt med ham der solgte os en gris sidste år.
han har en halv gris (ca.16 kg) i fryseren der er røget den vil han sælge for 500,-
der skulle være til ca. 25-30 personer.

altså vi har en gril i klubben ( en olietønde der er savet over på langs.) ved ikke og den kan bruges??

lyder som en løsning - så bare nogle grill pølser - så der er kød nok og evt. lidt til lidt natmad når der alligevel er gang i grillen  :mrgreen:
(hvis der måske var en med metro kort? - bare et forslagt)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #72 Dato: September 01, 2008, 02:29:56 pm »

Den er perfekt! Er der et par stykker, der vil håndtere indkøb af mad? Bliver det lidt vel røget, når hele grisen er det? :-) Hvem melder sig til indkøb?
Ole

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #73 Dato: September 02, 2008, 10:31:56 am »

Den er perfekt! Er der et par stykker, der vil håndtere indkøb af mad? Bliver det lidt vel røget, når hele grisen er det? :-) Hvem melder sig til indkøb?

Hey - kom nu ud af busken folkens.. Jeg skulle gerne være den, der stod for indkøb og så videre, men det er en kende besværligt, når jeg bor i Aalborg :-)
Ole

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #74 Dato: September 03, 2008, 07:59:15 am »
Hey - kom nu ud af busken folkens.. Jeg skulle gerne være den, der stod for indkøb og så videre, men det er en kende besværligt, når jeg bor i Aalborg :-)

Godt så - den står på pizza, gør den! :-) Når vi mødes til fællesturen, tæller vi hoveder og bestiller jo den lokale pizzamand.. Hvis ikke, jeg husker forkert, så bor der en lige i nærheden..
Ole