Forfatter Emne: Så er der SVRider sommerfest!!  (Læst 34925 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Så er der SVRider sommerfest!!
« Svar #45 Dato: August 12, 2008, 08:52:46 am »
Tror jeg snakker for både B2 og mig selv, når jeg siger, at vi ærlig talt ikke gider denne gang. Ikke at det er vildt hårdt arbejde, men vi har begge hjulpet en hel del til ved de sidste par fester, og nu vil vi bare gerne læne os tilbage og nyde frugten af andres arbejde  :wink:
Jeg plejer at sætte en ære i at være uenig med SVea i alt  :mrgreen:
Men denne gang har hun sgu ret  :wink:

Datoen d.6 lyder fin  :thumbsup:
haha - du kan jo som sidst overvåge om vi behandler svinet rigtigt som sidst - drikke nogle øl og mobbe skyggen med hans elskede grill hansker
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #46 Dato: August 13, 2008, 02:35:04 pm »
Tror jeg snakker for både B2 og mig selv, når jeg siger, at vi ærlig talt ikke gider denne gang. Ikke at det er vildt hårdt arbejde, men vi har begge hjulpet en hel del til ved de sidste par fester, og nu vil vi bare gerne læne os tilbage og nyde frugten af andres arbejde  :wink:

haha - du kan jo som sidst overvåge om vi behandler svinet rigtigt som sidst - drikke nogle øl og mobbe skyggen med hans elskede grill hansker
Handskerne fejlede ikke noget !
Det er knægtens hænder der er noget galt med  :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Tulle

• Roadracer
« Svar #47 Dato: August 13, 2008, 02:40:01 pm »

Jahhhh glæder mig til vi skal feste sammen igen !!  :orkester:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #48 Dato: August 14, 2008, 08:39:04 am »
Hvis i stadig mener, at det skal være den 6 sep, så har i satme travlt med at finde svin und alles. Når der er så lidt opbakning til at melde sig som hjælpere, hvorfor gør i det så ikke bare let, og hører om der ikke er et pizzasted i nærheden, der bringer ud. Den løsning vil gøre, at der kun behøver et minimum af folk til at planlægge resten  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #49 Dato: August 15, 2008, 09:01:39 pm »
Kunne da godt være at jeg også var frisk d. 6/9. Har sgu aldrig været med til nogle SV-arrangementer, så det må snart være på tide. Er der nogle som kører fra Odense?

Edit: Vil da også gerne gi en hånd med hvis det behøves :)
« Senest Redigeret: August 30, 2008, 05:06:01 pm af Crackhead »

Henning_F

• Roadracer
« Svar #50 Dato: August 16, 2008, 12:00:02 am »
Er der nogle som kører fra Odense?

Overvejer det...
SV650N ABS K8

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #51 Dato: August 16, 2008, 11:35:27 am »
Lørdag 6. September har jeg hørt skulle være RIGTIG godt..

Enig... Jeg ved ikke hvad der sker for mine venner - men jeg er SÅ spændt for med bryllupper og polterabender i August/September men kan d. 6!!!
Haha, kender det godt... de er så ikke dine venner mere, se det i øjnene  :twisted:

...og jeg troede faktisk også godt at jeg kunne den 6. men er desværre booket der også  :roll:

Er ked af at se, at det alligevel er så svært at finde arrangøre... det er altså bare: et telefon opkald til Morgenhård, en invitation/deltagerliste, et stk grill med gris, kartovler og salat, sæt en pris, (borde og stole ved jeg ik om er Morgenhårds vi tidligere har lånt?!), suge sig ned og sætte et sjak til at rydde op - er ked af jeg ikke kan  :(
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #52 Dato: August 17, 2008, 06:58:15 pm »
Lidt opdatering...

Bill indhenter tilbud.. fik mail fra ham idag og han skulle bare vide datoen... Jeg har sagt den 6. Sep. så nu bliver det altså den dato... ellers må I skynde jer at indsende klage..  :D :D

Palle J. har du fået min mail om du kunne indhente tilbud på et svin????? Har nemlig ikke hørt fra dig..

palle j

• Roadracer
« Svar #53 Dato: August 17, 2008, 07:55:36 pm »
nej jeg har ikke fået nogen mail
men jeg kan lige høre om han kan sælge en gris igen i år
men det er ikke sikkert jeg kommer med i år.
men levering af gris kan jeg vende tilbage med hvis det bliver aktuelt.
Blå SV650S 00

palle j

• Roadracer
« Svar #54 Dato: August 17, 2008, 08:01:49 pm »
jeg har fået en mail  :D
jeg bruger bare ikke MSN mail boksen
Blå SV650S 00

bach

• Plastikrocker
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
« Svar #55 Dato: August 17, 2008, 08:14:42 pm »

Borde og bænke er nogle vi har lånt af B2´s klub, det er ikke vores.

Bach
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #56 Dato: August 18, 2008, 10:55:22 am »
Lidt opdatering...

Bill indhenter tilbud.. fik mail fra ham idag og han skulle bare vide datoen... Jeg har sagt den 6. Sep. så nu bliver det altså den dato... ellers må I skynde jer at indsende klage..  :D :D

Palle J. har du fået min mail om du kunne indhente tilbud på et svin????? Har nemlig ikke hørt fra dig..

Så Majse, nu har du lige gjort dig selv til arrangør. For du kan ikke sætte noget i værk med folk og grill og svin og fest uden at fuldføre det  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #57 Dato: August 18, 2008, 12:26:56 pm »
Desværre..... og jeg hjælper bare det jeg kan nu når andre ikke vil.... *GRINER*...og skal nok afslutte det  :blink: :blink:

Vedr.: Sommerfesten så har jeg i dag fået mit endelige JA til at skal være instruktør/tropfører for 32 soldater i perioden 5. sep - 14. sep… Så gutter og gutinder… I må feste for mig… Jeg er helt vild glad lige nu… Kan slet ikke fatte at jeg endelig fik lov…… Det bliver så stort… I 10 dage skal jeg leve i grønt… Yeeeeehaaaaaa

PS: Jeg skal nok hjælpe lidt med det jeg kan selv om jeg nu ikke selv skal med... .. Er jo begyndt med svinet… Thi hi
« Senest Redigeret: August 18, 2008, 01:17:27 pm af Majse »

Tulle

• Roadracer
« Svar #58 Dato: August 19, 2008, 05:44:15 pm »
Jeg ville rigtig gerne hjælpe med til at arrangere, MEN har vist haft lidt for mange bolde i luften den sidste tid. Heldigvis er polterabend overstået, så nu mangler venindens bryllup, æresport til forældres sølvbryllup og så selvfølgelig selve festen for de 2 gamle nisser - det bliver det så over de næste 2 uger, men føler mig lidt presset. Jeg må derfor springe over som med-arrangør.......men hjælper gerne med at æde og drikke til vi segner

:orkester:
Nu med Gsx r 400 r ........ som rent faktisk kan køre :O)

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #59 Dato: August 19, 2008, 10:46:45 pm »
Godt så.
Her er den hjælp til festen jeg kan tilbyde:

Deltage i planlægningen op til festen.
Evt. stå for at kradse penge ind, og holde styr på tilmeldte og hvem som har betalt.

Jeg kan IKKE:
Hjælpe til i dagene op til: er på Knutten til banefræs med TT
Hjælpe på dagen, og dagen efter. De to fridage til Knutten koster mht. arbejdet og jeg kommer gevaldigt bagud med deadlines på de projekter som jeg er ansvarlig for, hvis jeg ikke arbejder timerne ind på anden vis.

Så er der en som melder sig som tovholder, støtter jeg gerne op med alt hvad jeg kan, men egentlig frontfigur kan jeg ikke være.

Meld tilbage hvis ovenstående kan bruges.
/Flemming
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen