Hvad er status?
Kan ikke rigtig gennemskue om der bliver noget og i så fald, hvme der er primus motor
Status er vel dato (6. sep) og at det holdes hos Morgenhård. Nu skal der vel så bare folk på banen, der melder sig til at holde styr på hvem der kommer, samle mønter ind og evt arrangere mad. Tror jeg snakker for både B2 og mig selv, når jeg siger, at vi ærlig talt ikke gider denne gang. Ikke at det er vildt hårdt arbejde, men vi har begge hjulpet en hel del til ved de sidste par fester, og nu vil vi bare gerne læne os tilbage og nyde frugten af andres arbejde
Men jeg kan vel sige, at man ikke behøver at være gammel i gårde her på forum, for at stå for festhjælpen. Man behøver heller ikke at kende mange. Og de fleste hos Morgenhård er søde og dejlige mennesker, der er nemme at snakke og arrangere med. Så det kræver altså bare, at et par stykker er villige til at melde sig som arrangører.
Hvis der skal lokkemidler til, så kunne et forslag jo være, at prisen blev sat til at give et vist overskud. Det overskud kunne så udløse et par øl eller evt et sugekort til arrangørerne. Og før folk får ondt i ræven, så er det IKKE det vi har gjort tidligere. Det er kun til at lokke folk til at gide nu