Min kammerat har fundet sig en ny "kæreste" Det synes jeg naturligvis er fedt for ham, og hvor kunne det være dejligt, hvis hun også ville være venner med SVea:
http://www.plux.dk/katya/Disse citater fra hendes breve gør, at hun sikkert kunne blive et spændende venskab for mig:
Therefore I am grateful to my girlfriend. As She has slammed me, write hereMon hun ville have noget imod, hvis SVea slammede hende???
The Russian men cope only in satisfaction Pleasures. Many of them strongly wish some alcohol and drugs Jeg ville bruge vores nye venskab på, at fortælle hende, at sådan er mange danske mænd også
It sees many From alcohol and constantly used fists against meDet er satme heller ikke noget værre end at blive fisted hele tiden
It will be for certain probably in a photo which I to you I To send.Jeg tror, at det hun prøver at sige er, at hun har et foto et sted. Det har jeg også, så der har vi endnu en ting til fælles
Tell to me Small is more than bats about you.Små flagermus???
I hope, that my letter will not be Break youCrack me up maybe, but not break me
I shall wait for your letter tomorrow.
Congratulations.
Your Russian girlfriend Katya.Jamen tillykke til dig også min pige.. Vi ses en dag til noget fisting og slamming