Ja og de vil altid være der... paphovederne... Så når I opdager denne form for "hovedet -ligger- derhjemme- kørsel" så tag ved lærer og kør selv ordentlig..
Det kommer vel ikke bag på jer at nogen kører sådan.. Det har der altid været og vil altid være...
Jeg troede jeg havde gjort det klart sidst Majse, at dine dage som moralens prædiker er forbi
Baghjulskørsel anser nogle jo sådan set også for at være hovedet ligger derhjemme kørsel. Men der vil vel altid være nogle der er sådan
Til gengæld har jeg en veninde, der kan tage den på baghjul i sin kørestol ned af alle ramperne i City2. Så når i en dag styrter, kan i glæde jer med, at i aldrig behøver at ligge baghjulskørslen på hylden (med mindre man ender i en el-kørestol eller sine dage som dybt hjerneskadet i en seng)
Jeg synes ofte jeg ser folk køre vanvittigt som Capone beskriver. Og ofte har de prøveplader eller udenlandske plader på. Generelt synes jeg at se og høre, at folk kører fuldstændig forrykt bare her op og ned af Godthåbsvej. Indtil videre er det "kun" biler og desværre et par cykelister, der er kørt galt. Har tit tænkt, når jeg hører en mc drøne forbi, at hvis der kommer et brag, så skal jeg ikke ned på gaden og se, for det syn tror jeg vil hjemsøge mig for altid