Forfatter Emne: Vanvidskørsel...  (Læst 2657 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

• Sandt SVin
Vanvidskørsel...
« Dato: Juli 16, 2008, 11:07:47 am »
....på Lyngbyvej --> Helsingørmotorvejen nordgående. I morges blev jeg overhalet indenom af en matsort Ducati 748 eller 999 (den med kasse udstødning under sædet) med prøveplade klistret over en gul nummerplade. Havde lige kigget i spejlet og set den langt væk - skulle til at skifte vognbane for at gøre plads så han kunne komme udenom mig og kun fordi jeg lige kigger en ekstra gang inden jeg laver manøvren undgår jeg at trække lige ind i siden på klovnen som kommer blæsende indenom med 100++ (byzone). Han fortætter herefter ud på Helsingørmotorvejen og trækker fra yderste spor ind i inderste, hvor han overhaler en klynge biler indenom og krydser igen fra inderste til yderste spor og blæser afsted for fuld hane. Hvis det er een du kender, må du da godt lige give det videre at det var vanvittigt det han lavede. Statistikken taler for at han godt kunne ende sine dage på den måde.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Vanvidskørsel...
« Svar #1 Dato: Juli 16, 2008, 12:25:37 pm »
Han sku jo bare "prøve"
Yes - båtnakke!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Rask

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 16, 2008, 01:44:46 pm »
Jeg har desværre set noget lignende 3 - 4 gange i år allerede  :?
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: Juli 16, 2008, 01:51:21 pm »
Ja og de vil altid være der... paphovederne... Så når I opdager denne form for "hovedet -ligger- derhjemme- kørsel" så tag ved lærer og kør selv ordentlig..  :D

Det kommer vel ikke bag på jer at nogen kører sådan.. Det har der altid været og vil altid være...

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: Juli 16, 2008, 02:31:06 pm »
Ja og de vil altid være der... paphovederne... Så når I opdager denne form for "hovedet -ligger- derhjemme- kørsel" så tag ved lærer og kør selv ordentlig..  :D

Det kommer vel ikke bag på jer at nogen kører sådan.. Det har der altid været og vil altid være...

Jeg troede jeg havde gjort det klart sidst Majse, at dine dage som moralens prædiker er forbi  :loser:  :wink: Baghjulskørsel anser nogle jo sådan set også for at være hovedet ligger derhjemme kørsel. Men der vil vel altid være nogle der er sådan  :whatever: :whatever: Til gengæld har jeg en veninde, der kan tage den på baghjul i sin kørestol ned af alle ramperne i City2. Så når i en dag styrter, kan i glæde jer med, at i aldrig behøver at ligge baghjulskørslen på hylden (med mindre man ender i en el-kørestol eller sine dage som dybt hjerneskadet i en seng)

Jeg synes ofte jeg ser folk køre vanvittigt som Capone beskriver. Og ofte har de prøveplader eller udenlandske plader på. Generelt synes jeg at se og høre, at folk kører fuldstændig forrykt bare her op og ned af Godthåbsvej. Indtil videre er det "kun" biler og desværre et par cykelister, der er kørt galt. Har tit tænkt, når jeg hører en mc drøne forbi, at hvis der kommer et brag, så skal jeg ikke ned på gaden og se, for det syn tror jeg vil hjemsøge mig for altid  :? :?
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #5 Dato: Juli 16, 2008, 02:41:47 pm »
Moral er godt - dobbelmoral er dobbelt så godt?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #6 Dato: Juli 16, 2008, 11:29:39 pm »
hvis bare 1 ud af 100 kører som sindsyg bliver alle desværre stemplet som fartgale, ingen husker de 99 der kørte rimmeligt fornuftigt :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #7 Dato: Juli 16, 2008, 11:59:50 pm »
hvis bare 1 ud af 100 kører som sindsyg bliver alle desværre stemplet som fartgale, ingen husker de 99 der kørte rimmeligt fornuftigt :club:

True - fordomme hæfter vi nemt ved mange ting... Blondiner, Indvandrere/muslimer, Mænd der hedder brian (eller har 2 ens konsonanter ved siden af hinanden i deres fornavn), Rødhårede etc. etc. etc.

MC'isterne er ikke alene om dette problem... :lol: :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #8 Dato: Juli 17, 2008, 12:32:30 am »
Mænd der hedder brian (eller har 2 ens konsonanter ved siden af hinanden i deres fornavn)

Er det Ebbe og Uffe du mener ? - eller M som i Emma ?
Skal da osse se Nick & Boy til grøn koncert her på Søndag... :innocent:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #9 Dato: Juli 17, 2008, 12:41:36 am »

True - fordomme hæfter vi nemt ved mange ting... Blondiner, Indvandrere/muslimer, Mænd der hedder brian (eller har 2 ens konsonanter ved siden af hinanden i deres fornavn), Rødhårede etc. etc. etc.

Åh dont get me startet :D Bor overfor et par sigøgnere, og de har da godt nok lavet nok stof til mine fordomme  :brok: Irriterende at nogen få skal ødelægge det for så mange..
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

ottedk

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Juli 17, 2008, 12:59:55 am »
Jeg er heldigvis rystende ligeglad med disse idioter, bare de ikke laver skade på andre, bor tæt op ad en by vej, hvor en lokal fyr kommer fobi engang imellem, det er 60 zone , men han når 3 gear fuldt ud før man kan høre han slipper gassen. dette gøres på en yamaha f1, så han ligger vel på en 160-200.

Typer som dem er jo heldigvis selvregulerende, de overlever ikke i længden

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Juli 17, 2008, 09:54:47 am »

Åh dont get me startet :D Bor overfor et par sigøgnere, og de har da godt nok lavet nok stof til mine fordomme  :brok: Irriterende at nogen få skal ødelægge det for så mange..

Oh well... Sten/Glashus du ved... Jeg kan da heller ikke frasige mig mindst ét rødhåret og temperementsfuldt bekendskab og ligeså en del lettere debile typer.

Dog vil jeg pointere at det er to brunetter som må deles om førstepræmien på "Oh-My-Fucking-God - Det sagde hun bare ikke"-skalaen!

Beklager OT  :angel:

Apropos vandvudskørsel spottede jeg også den før omtalte Blade uden hjelm og med iPod... Sikke et fjols!  :rolleyes: Jeg bor desuden næsten lige ud til Ågade v. Jagtvej krydset, som lige så godt kunne hedde Nürnburg-Gade om natten fredag og lørdag. Hold da kæft der er mange der fyrer deres turbo-slæder og bambus-raketter af derude. Det var også lige ude foran min blok at det gik galt med en eller anden brian der høvlede en barnevogn og dens fører ned.

Læg nu mærke til hvordan jeg fordomsfuldt bruger navnet "Brian" - dog som navneord med lille forbogstav...   :angel: :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #12 Dato: Juli 17, 2008, 11:30:39 am »
Hehe Skurk, jeg udtalte mig ikke om min eller andres fart  :innocent: Hvis du fik den opfattelse så beklager jeg  :angel:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #13 Dato: Juli 17, 2008, 01:51:04 pm »
Hehe Skurk, jeg udtalte mig ikke om min eller andres fart  :innocent: Hvis du fik den opfattelse så beklager jeg  :angel:

Nej nej... Jeg mente skam at det var mig selv der kastede med sten i et glashus  :D