Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har heldigvis ingen ide om hvordan jeg ser ud.men jeg synes det er hamrende sjovt at spille
Citat fra: Flemming L efter Juli 15, 2008, 02:06:13 pmJeg har heldigvis ingen ide om hvordan jeg ser ud.men jeg synes det er hamrende sjovt at spille Ja totalt!!! Hvilke spil spiller du Flemming??
Citat fra: SVea efter Juli 15, 2008, 02:13:59 pmCitat fra: Flemming L efter Juli 15, 2008, 02:06:13 pmJeg har heldigvis ingen ide om hvordan jeg ser ud.men jeg synes det er hamrende sjovt at spille Ja totalt!!! Hvilke spil spiller du Flemming??Jeg har jo lige implulskøbt min Wii for lidt over en uge siden så det er bare blevet til det dersens som følger med, og Tigerwoods PGA tour 08 Købte det om fredagen.....hold kæft hvor var min krop smadret den weekend....faktisk ret anstrengende at slå huller i luften med eller uden ketcher, baseball bat, eller boksehandsker
Købte det om fredagen.....hold kæft hvor var min krop smadret den weekend....faktisk ret anstrengende at slå huller i luften med eller uden ketcher, baseball bat, eller boksehandsker
Jeg tvivler stærkt på, at jeg ser sådan ud, når jeg spiller på min Wii
Citat fra: SVea efter Juli 15, 2008, 02:04:46 pmJeg tvivler stærkt på, at jeg ser sådan ud, når jeg spiller på min Wii På med dine Suki-hotpants og upload en video Kan man ikke få en "Wii-baneged" så man kan øve Knutstorp hjemme i stuen.?
Har købt Guitarhero Legends og Rock til Wii og det er et must have
Citat fra: SVea efter Juli 15, 2008, 02:04:46 pmJeg tvivler stærkt på, at jeg ser sådan ud, når jeg spiller på min Wii På med dine Suki-hotpants og upload en video