Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Altså nu har jeg jo nærmest været med til at programmere den første pc overhovedet, så selvfølgelig er jeg en Intergalaxisk Trans haj
Citat fra: Flemming L efter Juli 15, 2008, 10:15:05 amAltså nu har jeg jo nærmest været med til at programmere den første pc overhovedet, så selvfølgelig er jeg Inteligent over gennemsnittet Selvfølgelig er du det - bare med for meget tid på arbejde Hvorfor tror du it-boblen sprang for år tilbage
Altså nu har jeg jo nærmest været med til at programmere den første pc overhovedet, så selvfølgelig er jeg Inteligent over gennemsnittet
Citat fra: Jesper Jensen efter Juli 15, 2008, 09:04:43 amCitat fra: Ole efter Juli 15, 2008, 08:52:52 amFlemming, du er en røver! Men god humor!! HAHAHA Jeg kunne heller ikke forstå hvorfor Jesper tog mig sådan i forsvar
Citat fra: Ole efter Juli 15, 2008, 08:52:52 amFlemming, du er en røver! Men god humor!!
Flemming, du er en røver!
Citat fra: Ole efter Juli 15, 2008, 08:52:52 amFlemming, du er en røver! Men god humor!! Tænk at så gammel en mand kan betjene IT på det niveau
Jeg er også forundret... De gamle kan sagtens gå på nettet, men kan de måske skiftes deres egne tissebleer og spise kartofler der ikke er mosede??? Nej nej, det er aaaalt for svært for dem
God humor Flemming Citat fra: SVea efter Juli 15, 2008, 03:18:09 pmJeg er også forundret... De gamle kan sagtens gå på nettet, men kan de måske skiftes deres egne tissebleer og spise kartofler der ikke er mosede??? Nej nej, det er aaaalt for svært for dem SVea nu skal du være sød ved de gamle Som du kan se i din egen tråd om The storyteller, kan ældrebyrden rent faktisk bruges til noget en gang imellem
flemming gid din røv må klø,,,, for,,, ja dine arme er jo for korte...hvem er det lige det bøved hoved der er helt ude til højre
Citat fra: langemand efter Juli 15, 2008, 04:06:54 pmflemming gid din røv må klø,,,, for,,, ja dine arme er jo for korte...hvem er det lige det bøved hoved der er helt ude til højreJa, ham til venstre kan ihvertfald godt nå sin røv Mig ? Jeg er født bøved, morgen middag, aften og nat, IRL eller på foto.Det er en af de få ting jeg gør til perfektion
Citat fra: Flemming L efter Juli 15, 2008, 04:18:26 pmCitat fra: langemand efter Juli 15, 2008, 04:06:54 pmflemming gid din røv må klø,,,, for,,, ja dine arme er jo for korte...hvem er det lige det bøved hoved der er helt ude til højreJa, ham til venstre kan ihvertfald godt nå sin røv Mig ? Jeg er født bøved, morgen middag, aften og nat, IRL eller på foto.Det er en af de få ting jeg gør til perfektion Ha ha ha ha ja, og ham i midten svedte godt i sit frække sommertøj
Nej, jeg kunne heller ikke forstå, hvorfor JJ pludselig kaldt mig hans datter. Meget har han kaldt mig gennem tiderne, men datter er ikke en af dem
Ja det er sgu lidt pudsigt.. det facebook kan sgu mange sære ting. Men der må være noget om det, for jeg ser også Jesper Jensen..