Forfatter Emne: Underligt  (Læst 7374 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Underligt
« Dato: Juni 30, 2005, 01:38:52 pm »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Underligt
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2005, 02:31:55 pm »
Hvordan falder man lige over sådan noget??? :shock:  :shock:

Jeg er rimeligt sikker på at hun er øm i nakken efter den tur. :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
Underligt
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2005, 02:58:45 pm »
Meget mærkeligt.... :roll:  :roll:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Underligt
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2005, 03:08:15 pm »
Den nysgerrige har fundet ud af at man kan trække i hende, ja ligefrem kyle hende ind i kuglerne! Nej Nik, ikke de kugler.  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Underligt
« Svar #4 Dato: Juni 30, 2005, 03:09:59 pm »
Citat fra: Jannik
Hvordan falder man lige over sådan noget??? :shock:  :shock:

Ja, det ville jeg også gerne vide. Jeg fandt det på det engelske site. Spøjse mennesker de englændere.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Underligt
« Svar #5 Dato: Juni 30, 2005, 03:52:05 pm »
Her kan man i det mindste få lov til at kaste rundt med kællingen uden at at blive sigtet for det.. :lol:  :lol:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Underligt
« Svar #6 Dato: Juni 30, 2005, 04:37:19 pm »
Citat fra: Lars L
Her kan man i det mindste få lov til at kaste rundt med kællingen uden at at blive sigtet for det.. :lol:  :lol:


Nå, nå, nå....Minder lige om, at vi er et par kællinger herinde også... Og hende du havde bag på i tirsdags, lignede da lidt mere en kvinde end en kælling... Pas på dit sprog Lars L, ellers sladrer SVea til konen og så bliver der lukket for det varme vand de næste 14 dage....

Men anyway, pænt stener dame med bobler.....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Underligt
« Svar #7 Dato: Juni 30, 2005, 04:59:30 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Lars L
Her kan man i det mindste få lov til at kaste rundt med kællingen uden at at blive sigtet for det.. :lol:  :lol:


Nå, nå, nå....Minder lige om, at vi er et par kællinger herinde også... Og hende du havde bag på i tirsdags, lignede da lidt mere en kvinde end en kælling... Pas på dit sprog Lars L, ellers sladrer SVea til konen og så bliver der lukket for det varme vand de næste 14 dage....

Men anyway, pænt stener dame med bobler.....


Jeg talte ikke om kæresten.. :lol:  :lol:

Havde også næsten på fornemmelsen, at du ville være den første i rækken til at komme med næste indlæg. :wink:

Jeg skal nok være artig fremover.. :mrgreen:  :mrgreen:

Med hensyn til det varme vand, så er vi nogle der kan vente med det griseri til vi er blevet gift og har fået børn... :lol:  :lol:  :lol:
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Bongers

  • Gæst
Underligt
« Svar #8 Dato: Juni 30, 2005, 05:04:33 pm »
Citat fra: Capone
Den nysgerrige har fundet ud af at man kan trække i hende, ja ligefrem kyle hende ind i kuglerne! Nej Nik, ikke de kugler.  :lol:


og hvad er det lige man skal bruge det til  :roll:  :roll:

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #9 Dato: Juni 30, 2005, 06:56:08 pm »
Kan man vente med det til efter man har fået børn ? .. så er der noget jeg må ha forklaret en gang til .... SVea ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: ..
« Svar #10 Dato: Juni 30, 2005, 07:06:01 pm »
Citat fra: Nikolaj
Kan man vente med det til efter man har fået børn ? .. så er der noget jeg må ha forklaret en gang til .... SVea ?


Hvorfor skal jeg nu rodes ud i en forklaring om det?? Hvem siger at SVea har haft kødelig omgang med nogen endnu... Jeg fik min søn af nissemanden (nej ikke af Havenissen), så den slags er jeg ikke så meget inde i.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Underligt
« Svar #11 Dato: Juni 30, 2005, 10:01:51 pm »
Citat fra: Lars L
Citat fra: SVea
Citat fra: Lars L
Her kan man i det mindste få lov til at kaste rundt med kællingen uden at at blive sigtet for det.. :lol:  :lol:


Nå, nå, nå....Minder lige om, at vi er et par kællinger herinde også... Og hende du havde bag på i tirsdags, lignede da lidt mere en kvinde end en kælling... Pas på dit sprog Lars L, ellers sladrer SVea til konen og så bliver der lukket for det varme vand de næste 14 dage....

Men anyway, pænt stener dame med bobler.....


Jeg talte ikke om kæresten.. :lol:  :lol:

Havde også næsten på fornemmelsen, at du ville være den første i rækken til at komme med næste indlæg. :wink:

Jeg skal nok være artig fremover.. :mrgreen:  :mrgreen:

Med hensyn til det varme vand, så er vi nogle der kan vente med det griseri til vi er blevet gift og har fået børn... :lol:  :lol:  :lol:


Hmm... I kommer sgu nok til at lave lidt "griseri" inden I får børn :wink:  :lol:   Med mindre I går og venter på helligånden :?
SV1000SK4

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: ..
« Svar #12 Dato: Juni 30, 2005, 11:22:40 pm »
Citat fra: SVea

Hvorfor skal jeg nu rodes ud i en forklaring om det?? Hvem siger at SVea har haft kødelig omgang med nogen endnu... Jeg fik min søn af nissemanden (nej ikke af Havenissen), så den slags er jeg ikke så meget inde i.
Og hvis du så siger din søn er døbt Jesus så vil jeg ikke vide mere! :shock:  :shock:  :shock:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: ..
« Svar #13 Dato: Juli 01, 2005, 03:03:09 am »
Citat fra: Jannik
Citat fra: SVea

Hvorfor skal jeg nu rodes ud i en forklaring om det?? Hvem siger at SVea har haft kødelig omgang med nogen endnu... Jeg fik min søn af nissemanden (nej ikke af Havenissen), så den slags er jeg ikke så meget inde i.
Og hvis du så siger din søn er døbt Jesus så vil jeg ikke vide mere! :shock:  :shock:  :shock:  :wink:


Næ, han hedder nu David... Men Jannik... Helt ærligt... Du vil vel ikke vide mere angående omstændighederne alligevel....
Og synes det er en mærkelig drejning det her har taget, og det er ikke til min fordel... Jeg troede vi skulle prikke lidt til Lars L og hans kommentar...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Underligt
« Svar #14 Dato: Juli 01, 2005, 08:29:36 am »
Det er da en temmelig fed demo af ragdoll tekonologi :)
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5