Forfatter Emne: Brug for en HAJ i facebook  (Læst 2732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Brug for en HAJ i facebook
« Dato: Juli 12, 2008, 09:34:44 pm »
Lige pludselig kan jeg ikke se eget profil billed eller billeder på alle friends... og hvis jeg logger ind på en af deres profiler, så kan jeg heller ikke se deres profil billed på f.eks dig eller dine venner...

Ved nogen hvorfor... for det er da virkelig irriterende...

Hej Hej og håber een kan hjælpe mig.

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
Re: Brug for en HAJ i facebook
« Svar #1 Dato: Juli 12, 2008, 10:00:21 pm »
hæ hæ..... svea fik samme tur her.... R.I.P
nu med yamaha fz1 2008

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2008, 10:04:56 pm »

Hvad mener du... kan hun da heller ikke se sit profil billed osv... ????

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Juli 13, 2008, 08:45:56 am »
Er desværre ingen HAJ til det, jeg kan dog godt billeder af dine 116 venner. Der må være en indstilling et eller andet sted.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #4 Dato: Juli 13, 2008, 09:10:52 am »

Hvad mener du... kan hun da heller ikke se sit profil billed osv... ????

næ men hun blev blokeret her

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10598.0
nu med yamaha fz1 2008

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #5 Dato: Juli 13, 2008, 12:07:34 pm »
Er det på arbejdet eller hjemmefra eller begge steder du ikke kan se billeder?  :wink:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #6 Dato: Juli 13, 2008, 12:29:08 pm »
Er det på arbejdet eller hjemmefra eller begge steder du ikke kan se billeder?  :wink:

Med andre ord - er det din hjemme-computer der er noget galt med eller din FaceBook profil... Prøv at log ind på profilen fra en anden computer og se om den virker der.

Jeg er temmeligt sikker på at man ikke i FB-indstillingerne kan "slukke" for de andre brugeres bileder. Det er derfor sandsynligvis noget der er galt med din computer - ikke FaceBook.

Prøv alternativt at hente og installere FireFox hvis du bruger Internet Explorer.

Hent FireFox her: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/software/mozilla.org//firefox/releases/3.0/win32/da/Firefox%20Setup%203.0.exe eller her http://www.firefox.com/

Hvis det virker i FireFox kan du konkludere at der er noget galt med din Internet Explorer installation. Sådan noget kan godt "gå i stykker" - især hvis man er god til at klikke på links der installerer malware og toolbars  :wink: :lol:

Malware = Fællesbetegnelse for spyware, pop-up programmer, toolbars og andre lorteprogrammer som man egentlig ikke vil have installeret.

I så fald er den "rigtige" løsning at reinstallere din computer. Sådan noget bliver aldrig 100% ok hvis man går i gang med at rense computeren for malware og anden ondskab.

Alternativt kan man forsøge at rense den - men det skal nok gøres manuelt af en der ved hvad han/hun laver. Jeg har endnu ikke oplevet nogen programmer som på tilfredsstillende vis fjerner ALT malware. Det hænger sammen med at der konstant kommer nye lorteprogrammer som ødelægger ens computeroplevelse og irritere en til hudløshed. De programmer som fjerner malware bliver kun opdateret en gang imellem og kender derfor kun "gamle" lorteprogrammer - ikke de nye.

Håber at du kan bruge forklaringen til noget  :)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #7 Dato: Juli 13, 2008, 12:43:55 pm »
Hihi skurk du er altid god for en uddybning ;P Tænkte det måske også kunne være arbejdets server der blokerede for billeder fra FB? Kan være de har set nogle bruge for meget tid på FB  :lol:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juli 13, 2008, 01:42:44 pm »
Hihi skurk du er altid god for en uddybning ;P Tænkte det måske også kunne være arbejdets server der blokerede for billeder fra FB? Kan være de har set nogle bruge for meget tid på FB  :lol:

Det tror jeg ikke.. Jeg mener det ville være mere besværligt "kun" at blokere billeder end at blokere hele siden hvis det var meningen.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Juli 13, 2008, 04:47:06 pm »
hacker over alt pas på... stjæler billeder m.v
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Juli 13, 2008, 05:16:22 pm »
hacker over alt pas på... stjæler billeder m.v

Hvem mig?!?!  :angel:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #11 Dato: Juli 14, 2008, 09:26:03 am »
Kan det ikke bare være fordi Facebook tit enten går ned eller har diverse småproblemer??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #12 Dato: Juli 14, 2008, 09:56:47 am »
Kan det ikke bare være fordi Facebook er noget lort?   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #13 Dato: Juli 14, 2008, 10:48:56 am »
kan godt se fra arbjedet... så må være en indstilling.. men hvor

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Juli 14, 2008, 11:31:52 am »
kan godt se fra arbjedet... så må være en indstilling.. men hvor

Ok, så kan du jo være sikker på at det ikke er FaceBook der er noget galt med. Man har nemlig de samme indstillinger derinde lige meget hvilken computer man kigger på siden fra.

Altså kan man konkludere at der er noget der er galt (med sandsynligvis software) på din hjemmecomputer - ikke indstilliger på FaceBook.

Hvis du har klikket på sådan nogle sider med "få det her fantastiske smiley-program gratis" eller "hent denne her toolbar og få adgang til gratis musik" så er det uden tvivl DET som fucker din computer up.

Har du prøvet at hente FireFox på din hjemmecomputer som jeg skrev og set om det gør en forskel at gå FaceBook med FireFox i stedet for Internet Explorer?

Det vil i så fald kunne afgrænse problemet til at eksistere udelukkende i Internet Explorer hvis FireFox virker!

Se link til download i min tidligere post...