Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det koster kun 25 kr for 1 uge?
Citat fra: Rasmus S efter Juli 12, 2008, 05:27:46 pmDet koster kun 25 kr for 1 uge?En krone sparet, er en krone tjent Ej, jeg blev inspireret af et andet topic herinde, hvor en spurgte om det samme, så jeg tænkte at det var ok. Men hvis ikke, skal jeg nok lade være
Hvis der er en der er behælpsom med at finde oplysningerne - kan de da ikke PM'e dem til den som spørger uden at poste dem i tråden?Skriv blot at du har sendt en PM...Som det blev nævnt af TeamUSD i den tråd jeg lavede så havde DBA været ude med riven overfor et andet forum som havde haft lignende forespørgsler....
Citat fra: skurkenfradallas efter Juli 12, 2008, 07:06:34 pmHvis der er en der er behælpsom med at finde oplysningerne - kan de da ikke PM'e dem til den som spørger uden at poste dem i tråden?Skriv blot at du har sendt en PM...Som det blev nævnt af TeamUSD i den tråd jeg lavede så havde DBA været ude med riven overfor et andet forum som havde haft lignende forespørgsler.... Jeg synes det er fint at spørge.. De tjener kassen på det der... så jeg ville heller ikke betale hvis jeg vidste andre havde adgang... og det er da heldivis altid...
Citat fra: Majse efter Juli 12, 2008, 08:29:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Juli 12, 2008, 07:06:34 pmHvis der er en der er behælpsom med at finde oplysningerne - kan de da ikke PM'e dem til den som spørger uden at poste dem i tråden?Skriv blot at du har sendt en PM...Som det blev nævnt af TeamUSD i den tråd jeg lavede så havde DBA været ude med riven overfor et andet forum som havde haft lignende forespørgsler.... Jeg synes det er fint at spørge.. De tjener kassen på det der... så jeg ville heller ikke betale hvis jeg vidste andre havde adgang... og det er da heldivis altid... Ja, gu' tjener de kassen! Men de leverer også en ydelse.Man kan jo bruge de gratis alternativer, hvis ikke man vil betale.
Citat fra: Majse efter Juli 12, 2008, 08:29:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Juli 12, 2008, 07:06:34 pmHvis der er en der er behælpsom med at finde oplysningerne - kan de da ikke PM'e dem til den som spørger uden at poste dem i tråden?Skriv blot at du har sendt en PM...Som det blev nævnt af TeamUSD i den tråd jeg lavede så havde DBA været ude med riven overfor et andet forum som havde haft lignende forespørgsler.... Jeg synes det er fint at spørge.. De tjener kassen på det der... så jeg ville heller ikke betale hvis jeg vidste andre havde adgang... og det er da heldivis altid... tror jeg også dallas drengen mener...... det er det der med at ligge nr ud til offentlig skue
Citat fra: langemand efter Juli 12, 2008, 09:01:19 pmCitat fra: Majse efter Juli 12, 2008, 08:29:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Juli 12, 2008, 07:06:34 pmHvis der er en der er behælpsom med at finde oplysningerne - kan de da ikke PM'e dem til den som spørger uden at poste dem i tråden?Skriv blot at du har sendt en PM...Som det blev nævnt af TeamUSD i den tråd jeg lavede så havde DBA været ude med riven overfor et andet forum som havde haft lignende forespørgsler.... Jeg synes det er fint at spørge.. De tjener kassen på det der... så jeg ville heller ikke betale hvis jeg vidste andre havde adgang... og det er da heldivis altid... tror jeg også dallas drengen mener...... det er det der med at ligge nr ud til offentlig skue Exactly... For det er ADMIN (Ole) som får problemer hvis DBA henvender sig da han officielt er ejer af sitet. DBA kan med rette bede ham i hvert fald at fjerne pågældende info. Hvis de var rigtigt emsige ville de muligvis også kunne anmelde sitet for at stjæle informationer. Det ville ikke være det værd!Mest af alt tror jeg ikke at Ole ville sætte pris på at han skal sætte noget på spil fordi folk herinde er nærrige.... Jeg er ikke en skid bedre selv - det var mig der startede den første DBA tråd! men jeg kan da godt se at det ikke er smart at OFFENTLIGGØRE resultatet af søgningen ofentligt