Forfatter Emne: Kommende konkurrent til SV650'eren  (Læst 3834 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
Kommende konkurrent til SV650'eren
« Svar #15 Dato: Juli 01, 2005, 10:38:00 am »
Jeg synes nu også den er fed nok, men der er flere ting på den jeg ikke kan lide... For det første de små skjolde, eller forsøg på kåbe eller hvad det nu skal forestille, der sidder lige under tanken, de er da forgrimme! Forlygten er egentlig ok efter min smag, men det ser da helt fjollet ud med instrumenterne klasket overpå lygten som en lille knold, grimt grimt... Bagsædet er også en smule kedeligt i forhold til resten af cyklen, men det ser ud til at være behageligt i det mindste  :D

Men der er bestemt også nogen meget lækre ting på cyklen, potten er helt suveræn efter min mening (selvom det er en skamløs Buell efterligning) og bagsvinger inkl. affjedring ser også hårdt ud!

Jeg tror dog ikke den er nogen hård konkurrent til SVeren, men de andre 2 cylindrede række cykler for da helt sikkert kamp til stregen hvis prissætningen er god.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Lars VK

• Søndagskører
  • **
« Svar #16 Dato: Juli 01, 2005, 12:18:59 pm »
Forlygten ligner noget fra en kinesisk tingeltangel maskine til
15000,- ikke et godt feature for en kværn..
derudover synes jeg den er meget fed, de buede linjer giver
den et meget råt og fart prægede udseende...
sammenlignede med sv´en er der lige den ting  at dette er en række
motor...hvorfor købe en række motor når man kan få en v-twin.

Det er nok det sørgsml kawa skulle stille sig selv, samtidig med
at de ovevejer om ikke det er bedre at køre i mørke fremfor den der
lygte dims de har klasket sammen....

i øvrigt i tommel op for det røde stel og forgaffel+bagsvinger, det står
fedt til metallic farven på resten af cyklen
Vi har kun det skægt vi sidder på.....

IzzNoGood

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Juli 01, 2005, 02:29:23 pm »
Forstår egentlig godt de har valgt en række2, når man tænker på det held de har haft med den række2 de har brugt i ER5, GPZ500 osv. Den er utrolig slidstærk. Taler af erfaring (havde en ER5 ´03 før SV´eren:)).
Den fik rigtig mange tæv for at følge med de store drenge og startede alligevel gladeligt hver dag.
Med risiko for at blive banket oven i hovedet af samtlige medlemmer herinde, vil jeg sige jeg kunne godt ha´ været fristet til at købe sådan en hvis den havde været på markedet da jeg skulle skifte til noget større.
SV650S, Ducati wannabe farven, fuldt Acrapovic system med titanium potte, BMC filter, tonet MRA Double Bouble, wilbers fjedre osv.