Forfatter Emne: Folk provokere  (Læst 9934 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Folk provokere
« Svar #30 Dato: Juli 01, 2008, 09:09:54 pm »
jeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved,

Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45...  :D :D :D

Snetyven

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #31 Dato: Juli 02, 2008, 11:26:49 am »
jeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved,

Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45...  :D :D :D
Det tænkte jeg også, da jeg læste det, men jeg oplever dog også selv problemet ved højresving, hvor jeg trækker helt ind til siden for at lukke af for cyklister.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #32 Dato: Juli 02, 2008, 11:29:54 am »

Det tænkte jeg også, da jeg læste det, men jeg oplever dog også selv problemet ved højresving, hvor jeg trækker helt ind til siden for at lukke af for cyklister.
Dem lukker jeg aldrig af for.....men ku jo være heldig at det er en lille fiks en med en flot pariser .....

Hvad med dig Nælz???
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Rask

• Sandt SVin
« Svar #33 Dato: Juli 02, 2008, 03:38:13 pm »
To af mine (eller alle mine  :undecided:) kammerater har før fået baghjul af en bil.

Den ene af en gul Lamborghini Gallardo - den anden af en rød Mercedes SL 65 AMG :tie:

Fik selv næsten klø på autobahn i søndags af en Mercedes E63 AMG  :club: Dumme svin....  :mrgreen:

Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

El Bola

• Gæst
« Svar #34 Dato: Juli 02, 2008, 09:01:40 pm »

det går jeg ud fra at du mener som en joke

ellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører...... :D :D :D :D :D

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #35 Dato: Juli 02, 2008, 11:05:20 pm »

ellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører...... :D :D :D :D :D

Majse mener jo nok, at du holder for meget til højre (scooterposition).
Hold midten, og fortæl den formastelige bilist, som forsøger at trykke dig, at flinke lige er flyttet fra byen - dét virker  :club:
Ellers må han ud  :club: :club: :club:

MC´ere holder ALTID forrest ved en stoplinie  :twisted:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #36 Dato: Juli 03, 2008, 12:21:17 am »

Eller lidt foran :innocent:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
« Svar #37 Dato: Juli 03, 2008, 12:33:20 am »
Fik selv næsten klø på autobahn i søndags af en Mercedes E63 AMG  :club: Dumme svin....  :mrgreen:

Den har jo (nesten)4kg/hk......
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

El Bola

• Gæst
« Svar #38 Dato: Juli 04, 2008, 12:00:00 am »

Majse mener jo nok, at du holder for meget til højre (scooterposition).
Hold midten, og fortæl den formastelige bilist, som forsøger at trykke dig, at flinke lige er flyttet fra byen - dét virker  :club:
Ellers må han ud  :club: :club: :club:

øøøhhhh ok............ :shock:

nu ska jeg prøve at forklare det så alle forstår det og så der ingen misfortåelser er

det jeg har oplevet, selvom jeg holdte i midten er at de pågældende bilister som kører op ved siden af en og overskrider stregerne, og er ligeglade med mc'ister og etc etc etc må tro at man er en scooter siden de kører op ved siden af en og tror at man vil give pladsen til dem eller at de tror man ikke er hurtig nok eller hvad nu grunden er

det det jeg mener

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #39 Dato: Juli 04, 2008, 07:43:35 pm »

det går jeg ud fra at du mener som en joke  NEJ DA..... det er derfor der er smileys bagved..... Selvfølgelig er det en joke....  :D :D

ellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører...... :D :D :D :D :D  Sig mig søde, har du PMS.??????  :mrgreen: :mrgreen:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #40 Dato: Juli 04, 2008, 07:46:14 pm »
Dem lukker jeg aldrig af for.....men ku jo være heldig at det er en lille fiks en med en flot pariser .....

Hvor kører du mest henne??? Så skal jeg nok komme forbi ...  :angel: :D :D :D
« Senest Redigeret: Juli 04, 2008, 07:53:13 pm af Majse »

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #41 Dato: Juli 04, 2008, 07:46:22 pm »

det jeg har oplevet, selvom jeg holdte i midten

Nu er det ikke for at provokere, men lad være med at holde i midten :D

Folk passer ikke på deres møg biler og de drypper olie, kølervæske og alt muligt andet glat i midten af banen.

Lidt ved siden at midten og lad så være med at sætte foden ned i det glatte :)
SV1000S K6 - blå.

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #42 Dato: Juli 04, 2008, 07:58:57 pm »
Jeg blev sidste år overhalet på Hayabusaen - med håndtaget helt i bund - af en BMW M6. Jeg lå dog noget lavt i omdrejninger men det er alligevel noget af en oplevelse :)

Da jeg kom op i omdrejninger kørte jeg forbi ham igen - i inderbanen  :angel:. Men den trak sgu pænt godt den M6 (JJ har vist postet nogle billeder af sådan en herinde)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
« Svar #43 Dato: Juli 08, 2008, 12:49:19 pm »
Kører aldrig om kap med biler!
Eller i øvrigt!
Men følger gerne med i lidt friskt tempo!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #44 Dato: Juli 08, 2008, 03:27:36 pm »
Har desværre måtte køre lidt fra sådanne en her og de er ret friske i øvrigt.

fordi han lå så tæt i røven på mig konstant  :brok: