Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved,
Citat fra: El Bola efter Juni 28, 2008, 12:09:39 amjeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved, Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45...
Citat fra: Majse efter Juli 01, 2008, 09:09:54 pmCitat fra: El Bola efter Juni 28, 2008, 12:09:39 amjeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved, Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45... Det tænkte jeg også, da jeg læste det, men jeg oplever dog også selv problemet ved højresving, hvor jeg trækker helt ind til siden for at lukke af for cyklister.
Citat fra: Majse efter Juli 01, 2008, 09:09:54 pmCitat fra: El Bola efter Juni 28, 2008, 12:09:39 amjeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved, Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45... det går jeg ud fra at du mener som en jokeellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører......
MC´ere holder ALTID forrest ved en stoplinie
Fik selv næsten klø på autobahn i søndags af en Mercedes E63 AMG Dumme svin....
Citat fra: El Bola efter Juli 02, 2008, 09:01:40 pmCitat fra: Majse efter Juli 01, 2008, 09:09:54 pmCitat fra: El Bola efter Juni 28, 2008, 12:09:39 amjeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved, Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45... det går jeg ud fra at du mener som en jokeellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører...... Majse mener jo nok, at du holder for meget til højre (scooterposition).Hold midten, og fortæl den formastelige bilist, som forsøger at trykke dig, at flinke lige er flyttet fra byen - dét virker Ellers må han ud MC´ere holder ALTID forrest ved en stoplinie
Citat fra: Majse efter Juli 01, 2008, 09:09:54 pmCitat fra: El Bola efter Juni 28, 2008, 12:09:39 amjeg oplever det engang imellem især lægger jeg mærke til at når det er en enkeltsporet vej så kommer de op kørende og holder ved siden af en selvom de skal holde sig bagved, Du kan da også bare lade være med at placere dig som en knallert 45... det går jeg ud fra at du mener som en joke NEJ DA..... det er derfor der er smileys bagved..... Selvfølgelig er det en joke.... ellers kan jeg ik rigtig se hvordan du kan have et indblik i hvordan jeg kører...... Sig mig søde, har du PMS.??????
Dem lukker jeg aldrig af for.....men ku jo være heldig at det er en lille fiks en med en flot pariser .....
det jeg har oplevet, selvom jeg holdte i midten