Forfatter Emne: Folk provokere  (Læst 9960 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper

• Plastikrocker
Re: Folk provokere
« Svar #15 Dato: Juni 28, 2008, 07:18:59 pm »
oplever det også tit..... og så de drenge der står og lave luft gi gas

X2
SV 1000s K3 sølv Xenon 6000K

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #16 Dato: Juni 28, 2008, 07:40:36 pm »
Syntes sku ikke der sker noget hernede på flae falster.. Folk er så fornuftige..  :angel: :rolleyes: :innocent:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Emil -Ejlemos-

• Plastikrocker
  • XR-1000 Rouge TC-6
« Svar #17 Dato: Juni 28, 2008, 08:00:00 pm »
HEHE... det er nu for det meste skide sjovt at se de der fjollehoveder der så gerne vil køre lidt om kap, forsvinde helt væk lyskryds efter lyskryds   :afro:

Oplevede engang en BMW M3 med to 2.generationere i, som ville lege lidt.... Som alle andre på 4 hjul jeg har oplevet, fik de sig en lang næse  :innocent:

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #18 Dato: Juni 28, 2008, 08:56:58 pm »
Syntes sku ikke der sker noget hernede på flae falster.. Folk er så fornuftige..  :angel: :rolleyes: :innocent:

Du må køre rundt på de forkerte tidspunkter. Nææh en fredag eller lørdag aften i Nykøbing bare cirkel lidt rundt i nærheden af The Place så skal der nok være nogen tosser der skal vise sig :)
SV1000S K6 - blå.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #19 Dato: Juni 28, 2008, 09:48:09 pm »
Jeg plejer gerne bare at følge med dem stille og roligt op i fart (man kan jo nærmest ikke sætte igang langsommere uden at gå i stå  :mrgreen:) , og lade dem tro at de rent faktisk kører pissestærkt..
når jeg så syntes det passer, så drejer jeg bare lidt på gassen og accelerer fra dem uden besvær..

Se på det, som min måde at forsøge at oplyse og lære de uvidende bøgetosser, lidt om vægt til kraftforhold og generelt kraft overskud... 

(budskabet: Fat det dog... din æske vejer minimum 900 kilo for meget !!! )

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Juni 29, 2008, 12:08:54 pm »
Jeg plejer gerne bare at følge med dem stille og roligt op i fart (man kan jo nærmest ikke sætte igang langsommere uden at gå i stå  :mrgreen:) , og lade dem tro at de rent faktisk kører pissestærkt..
når jeg så syntes det passer, så drejer jeg bare lidt på gassen og accelerer fra dem uden besvær..

Se på det, som min måde at forsøge at oplyse og lære de uvidende bøgetosser, lidt om vægt til kraftforhold og generelt kraft overskud... 

(budskabet: Fat det dog... din æske vejer minimum 900 kilo for meget !!! )

x2 ... men det er faktisk sjovest at tage dem mens de accelerere max -  :mrgreen:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #21 Dato: Juni 29, 2008, 12:17:00 pm »
Når man kører 6½'er, kan man sagtens komme ud for at man ikke kan hænge på biler..

Har selv været ude for følgende hvor jeg måtte give op.

Porsche Cayenne Turbo - op til 120 gik det fint - men så trak han stille og roligt fra mig
Nissan Sunny GTI-R - der er intet at gøre efter 100 :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

pingo

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Juni 29, 2008, 01:08:26 pm »
Jeg synes altid det er mænd der har fået kone og børn og SUV eller stor firhjulstrækker og skal vise at de stadig er unge og seje og rigtige mænd..

Min bror og jeg var ude og køre på hans MC, og så ville vi, inden en bakke, overhale ham. Men da vi overhalede, begyndte han bare at sætte farten op, så vi ikke kunne komme forbi. Og det var OP ad bakken nu, så det var umuligt at se modkørende. Det er bare lamt sådan noget..

Selv om jeg er en klovn til at sætte igang, kan jeg køre fra de fleste. Men der var en GSR-600 og en VW der kørte om kap inde på nørregade, og den VWer ku bare sætte af.. Den havde sgu fart på, og det havde GSRen også, så der fulgte jeg ikke med.. Jeg må lære nogle tricks, men jeg er bange for at jeg bare stejler.. :(

Mer' gas  :lmao:

Min bror har en Moto Guzzi Nevada, så der er kun ca 60hk at give af, så vidt jeg husker..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #23 Dato: Juni 30, 2008, 10:30:35 pm »
Nå det er det de vil når de gasser op, troede bare de ville tjekke om deres bil var gået i stå, pga bulderet fra SVinet  :afro:
haha.... godt sagt!
Dennis

MUUNK

• Plastikrocker
« Svar #24 Dato: Juni 30, 2008, 11:28:34 pm »
Når man kører 6½'er, kan man sagtens komme ud for at man ikke kan hænge på biler..

Porsche Cayenne Turbo - op til 120 gik det fint - men så trak han stille og roligt fra mig

Nu driller jeg lidt... Men ingen biler har kunnet køre fra mig endnu - ingen.. :-)
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Nick

• Sandt SVin
« Svar #25 Dato: Juni 30, 2008, 11:50:58 pm »

Nu driller jeg lidt... Men ingen biler har kunnet køre fra mig endnu - ingen.. :-)

Så har du ikke mødt de rigtige biler....
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

MUUNK

• Plastikrocker
« Svar #26 Dato: Juni 30, 2008, 11:54:03 pm »

Så har du ikke mødt de rigtige biler....

Måske, men hvor mange biler i lille DK, har du set der har en til en i hk/kilo ?
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #27 Dato: Juli 01, 2008, 06:12:05 am »
Måske, men hvor mange biler i lille DK, har du set der har en til en i hk/kilo ?

Det er de færreste, så jeg kan godt forstå hvorfor du ikke får baghjul når du kører mod biler :)

Fed cykel - sådan en får jeg aldrig lov at købe..
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #28 Dato: Juli 01, 2008, 07:30:09 am »

Det er de færreste, så jeg kan godt forstå hvorfor du ikke får baghjul når du kører mod biler :)

Fed cykel - sådan en får jeg aldrig lov at købe..
Det er fordi du spørger om lov = fejl nr. 1 :mrgreen:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Jesper Jensen

• Sandt SVin
« Svar #29 Dato: Juli 01, 2008, 07:33:18 am »
Det er fordi du spørger om lov = fejl nr. 1 :mrgreen:

Mjaaah, eller også kender jeg konsekvenserne for vores økonomi hvis jeg smider en kvart mille efter en bike :)
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)